با حضور نیروهای فعال فرهنگی و حزب اللهی نیشابور در مسجد شیرزاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط یکی از اساتید دانشگاه تبیین شد
کد خبر: ۹۱۱۷۸۵۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکترمصطفی باقرزاده دراین نشست بابیان اینکه  این بیانیه مسیر طی شده و مسیر پیش رو را در یک نقشه راه روشن در اختیار ملت قرار داده است اظهارداشت: گام اول انقلاب ۴۰ سال طول کشید واینگونه نیست که بخواهیم در وقت کم خروجی‌های زیادی از بیانیه گام دوم برداریم.

وی عنوان کرد:نقطه چالشی برای همه انقلابی‌ها مسئله انتقال هوشمندانه میراث انقلاب به نسل جدید می‌باشد.

باقرزاده بااشاره به اینکه قرار است در چهل سالگی دوم ما به سمت تمدن سازی حرکت کنیم گفت:سوال اینجاست که آیا با ارگان‌های دولتی که الان داریم مثل آموزش و پرورش مثل وزارت علوم آیا این دستگاه‌ها توانایی تمدن سازی دارند یا نه؟

وی افزود:در این گام قرار است آخرین مرحله از مراحل انقلاب اسلامی را شکل بدهیم، گام اول پیروزی انقلاب اسلامی  بود، گام دوم تشکیل یک نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه، گام سوم تحقق دولت اسلامی، گام چهارم ایجاد جامعه اسلامی و گام پنجم تشکیل  تمدن نوین  اسلامی می‌باشد.

این استاد دانشگاه افزود:بدون پرورش انسان‌ها درعرصه‌های مختلف تمدن‌سازی صورت نمی‌گیرد و برای رسیدن به این گام ما نیاز به جوانانی داریم که به ما می‌توانیم ایمان داشته باشندومشخصه  کارآزموده و پرانگیزه  دران‌ها وجود داشته باشد

وی افزود مقام معظم رهبری  راه رسیدن به این مرحله را  مجهز شدن به سلاح علم، معنویت، خودسازی و اقتصاد مقاومتی می‌دانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها