خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ماکو گفت: تحریم های اقتصادی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاثیر نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۲۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، حسین‌محمد باقرلو در یادواره شهدای ماکو، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون ایجاد جنگ و با تفکر بسیجی برپا شد، بصیرت یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب است که برگزاری ۳۸ انتخابات آزاد در ایران یکی دیگر از دستاوردها است.

این مسوول گفت: جشن های معنوی ایرانیان در مسجد برپا می‌شود و این خواستگاه اسلام، همواره در سایه بسیج پررونق است.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جایگاه نظام حکومتی اسلامی، ولی فقیه و نظام الهی را برای دنیا تبیین کرد.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه با تاکید بر اینکه تاکنون به هیچ قدرتی غیر خداوند متکی نشدیم، ادامه داد: در نهایت با استراتژی خاص حضرت امام، این انقلاب به شکوفایی رسید و روز به روز در حال ترقی است.

باقرلو با اشاره به اینکه پیشرفت ها باید در مقایسه با کشورهای عضو ناتو باشد نه نسبت به دوران شاهنشاهی، تصریح کرد: براندازی انقلاب ایران از سوی اردوگاه غرب و شرق با تمامی ابعاد پیگیری شده، در حالی که روز به روز بر عزت و سربلندی ایران افزوده می‌شود.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه تحریم ها از اوایل انقلاب بوده و تا به امروز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تحریم ها چیزی تازه‌ای نیستند که به آن ناآشنا باشیم و باید این اصل را در نظر داشته باشیم، شرافتمندترین زندگی از آن مردم ایران است.

فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه نباید به دنبال مذاکره بوده، بلکه باید به دنبال مبارزه با شرک باشیم، افزود: حضرت امام به دنیا ثابت کرد که می‌توانیم روی پاهای خود بایستیم، پس رسالت هر بسیجی واقعی حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب و خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو سه قطب قوی در بین کشورهای قدرتمند دنیا است، تصریح کرد: با تمامی منابع انسانی و غیرانسانی، ایران حرف های زیادی برای گفتن در برابر ابرقدرت ها دارد.

باقرلو به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در زندگی مردم اشاره کرد و ادامه داد: دشمن می خواهد این موضوعات پیش‌پاافتاده را بزرگ نمایی کند و مردم را نسبت به نظام بدبین سازد.

انتهای پیام

ارسال نظرات