خبرهای داغ:
فرماندار میاندوآب:

آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد

فرماندار میاندوآب گفت: آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۲۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مهدی قهرمانی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و کاستی ها را در آموزش و پرورش برطرف کنیم، افزود: برخی از مسائل هستند که به راحتی و با همکاری می توان آنها را حل کرد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به رسالت و وظیفه خود به نحو احسن عمل کند، گفت: باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت و آموزش و پرورش نیز در کاهش آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

قهرمانی با بیان اینکه می توان از ظرفیت های مختلف مانند نیروی انتظامی در برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان استفاده کنیم، تصریح کرد: آموزش دانش آموزان نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

همچنین معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به نقش مهم این نهاد در جامعه، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در جامعه دارد و می تواند در خانواده تاثیرگذار باشد.

بهروز تقی نژاد با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش میاندوآب، شفافیت، پاسخگویی، برنامه محوری و اخلاق مداری خواهد بود، افزود: هم چنین توجه به بحث هدایت تحصیلی و مهارت آموزی همراه با علم آموزی دانش آموزان توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار