خبرهای داغ:
مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان گفت :دشمنان ما به ویژه آمریکا در طول این چهار دهه با بودجه های کلان، تشکیل ستادها و خانه های فکر خود درصدد تخریب فرهنگی کشور ما بودند اما در این ۴۰ سال جز شکست دستاورد دیگری را به دست نیاوردند.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۲۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان مهدی محمدی مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان با اشاره به  فعالیت های هیات منتظران شهرستان لنجان اظهار کرد: خادمان هیأت منتظران شهرستان لنجان با هدف برپایی مراسم عزاداری در ایام فاطمیه(س) کار خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کردند و در همان سال که دست جمع به حج مشرف شده بودیم با یکدیگر هم‌قسم شدیم تا مراسم عزاداری بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) را در شهرستان برپا کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اول فعالیت این هیات در سطح شهرستان لنجان خلاصه می شد اما امروز شاهد برگزاری برنامه های ملی و حتی بین المللی در این هیات هستیم، خاطرنشان کرد: افرادی زیادی که بیشتر قشر آنها را جوانان تشکیل می دهند در اجرای برنامه های هیات پیشتاز بوده و جالب است بدانید که بالغ بر ۵۰۰ نفر در بزرگداشت این مراسم ما را یاری می دهند.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان با بیان اینکه این هیات تاکنون بالغ بر ۱۸۸ مسؤول سیاسی و فرهنگی داخلی و بین المللی را به شهرستان لنجان دعوت کرده است، متذکر شد: در بررسی های سازمان تبلیغات کشور، هیات منتظران لنجان موفق شد رتبه چهارم در بین هیات های مذهبی کشور را در سال ۹۶ به خود اختصاص بدهد.

وی با توجه به تعاملات خوب صورت گرفته در این هیات تشریح کرد: هیات منتظران لنجان ارتباطات خوبی با عتبات عالیات جمهوری اسلامی ایران، هیات رزمندگان کشور، آستان قدس رضوی و مجمع جهانی اهل بیت(ع) دارد و همین موضوع سبب شده است تا روزبه روز شاهد موفقیت های بیشتر این مجموعه باشیم.

محمدی با اشاره به برگزاری اولین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم ۶ کشور و به میزبانی لنجان خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ دو افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردیم، اول اینکه به عنوان اولین هیات مذهبی ایرانی با عتبات عالیات در کشور عراق تفاهم نامه مشترک آن هم در پنج بند امضا کردیم است و ثانیا بزرگترین رویداد فرهنگی و با حضور خانواده های شهدای شاخص مدافع حرم از شش کشور ایران، عراق، سوریه، لبنان، پاکستان و افغانستان و به میزبانی هیات منتظران لنجان برگزار شد.

وی با توجه به ادامه روند فعالیت های برون مرزی هیات منتظران لنجان تاکید کرد: خادمان هیات منتظران لنجان با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) و اجرای فرمان آتش به اختیار و مدد گرفتن از اهل بیت(ع) درصدد هستند تا حماسه ای دیگر در عرصه های بین المللی خلق کنند و کشور بعدی که قرار است با آن وارد مذاکره شویم حزب الله لبنان خواهد بود.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان ما به ویژه آمریکا در طول این چهار دهه با بودجه های کلان، تشکیل ستادها و خانه های فکر خود درصدد تخریب فرهنگی کشور ما بودند اما در این ۴۰ سال جز شکست دستاورد دیگری را به دست نیاوردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی کشورهای زیادی به صدام کمک می‌کردند اما ایران تنها بود و پیروز شد چراکه جوان های هیاتی ما پشت سنگرها بودند و مردم ما با تمام توان خود از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

محمدی با اشاره به مردمی بودن هیات منتظران لنجان تاکید کرد: هیات منتظران زیر نظر هیچ ارگان و شخصی نیست و تنها با مدد اهل بیت(ع) و دعای خیر مردم است که توانسته بعد از گذشت ۱۹ سال از تاسیس خود با قوت به برنامه های فرهنگی خود ادامه دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها