خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از دلایل دشمنی با انقلاب، عدم وابستگی به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۲۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: خدا را سپاسگذاریم که مراسمات گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرایی با شکوه، شعور و عظمت هر چه تمام تر برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاورهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، ایجاد حکومت اسلامی را اوج و سرامد تمامی دستاوردهای این نظام الهی عنوان کرد و افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به اندازه پیدایش و عظمت صدر اسلام حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دنیا دنیای دو قطبی بود به طوری که هر حاکمیت و هر کشوری مجبور بود یا تحت کشورهای هم پیمان ناتو غربی به رهبری آمریکا یا کشورهای ورشو شرقی به رهبری امپراتوری شوروی سابق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: و اگر در کشوری انقلاب می شد به فکر مصادره کردن آن انقلاب بر می آمدند و زمانی که امام(ره) قیام فرمودند و ملت نیز کمر طاغوت را شکستند و انقلاب پیروز شد، دنیا درصدد مصادره کردن این انقلاب برآمد تا با استفاده از عوامل نفوذی و مزدور داخلی و خارجی بتواند به آن رنگ بوی غربی و یا شرقی دهد.

فرمانده سپاه شهدای استان گفت: امام(ره) استراتژی عدم وابستگی انقلاب به غرب و شرق را به دنیا اعلام کرد و مشکل دنیا و غربی ها به سرکردگی آمریکا با انقلاب از هم اینجا شروع شد که عدم وابستگی خود را اعلام نمودیم.

این مسوول افزود: از این رو وقتی که امام خمینی (ره) با استفاده از قدرت ایمان و پشتوانه ملت استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را که اولین مشخصه انقلاب بود را تایید کرد ایران به قدرت سوم جهان تبدیل شد و از آن زمان دشمنان این نظام برای ضربه زدن به انقلاب تمام سعی خود را کردند و در راس آنها آمریکا از هیچ دشمنی برای مقابله با نظام مقدس ایران دریغ نکرده و این دشمنی پایان ندارد.

انتهای پیام

 
ارسال نظرات