خبرهای داغ:
امام جمعه خوی:

روش های تبلیغی اهل بیت (ع) برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود

امام جمعه خوی گفت: روش های تبلیغی اهل بیت (ع) برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۰۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

 به گزارش خبرگزاري بسيج از خوی، حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی، حلقه‌های صالحین را محدوده آموزش دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دانست و افزود: حلقه‌های صالحین باید در راستای تعمیق باور‌های دینی و دفاع از حریم ولایت گام‌های موثری بردارد.

وي ادامه داد: پیامبر(ص) جهت تبلیغ دین و هدایت مردم بـه قدری سـوز و ایـثار داشت که خداوند در چندین آیه او را دلداری داده و منع می کند.

 استاديار صالحين خوی با اين عنوان که سوز، ایثار و غصه خوردن رسول خدا(ص) در مورد کسانی نبود که هدایت یافته بودند و مدام در محضر رسول خدا(ص) بوده و در مسجد او حاضر می شده و در جنگ های اسلام شرکت می نمودند چون اینان تمامی دستورات آن حضرت (ص) را کاملاً اجرا می کردند، خاطرنشان كرد: بلکه بیشترین ناراحتی، دلمشغولی و دغدغه های آن بزرگوار در مورد کسانی همانند ابوسفیان، ابوجهل و ابولهب بود که در غفلت و انحراف روزگار می گذراندند و آماده نبودند به اسلام ایمان بیاورند.

 امام جمعه خوي افزود: برای اینکه ما امروز بتوانیم از فرصت های موجود که به وسیله انقلاب اسلامی به دست آمده استفاده بهینه داشته باشیم و از شیوه ها و روش های کارآمد و متناسب با شرایط زمان بهره بگیریم، لازم است شیوه ها و روش های تبلیغی اهل بیت(ع) را که متناسب با شرایط و امکانانت عصر خود بود الگو بگیریم.

در ادامه، حجت الاسلام زارع مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهدای استان هم در این جشنواره مهمترین دستاورد حلقه‌های صالحین را ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه دانست و بر ضرورت توسعه حلقه‌های صالحین تاکید کرد.

در پایان این جشنواره با اهدای لوح و هدایا از ۲۳ نفر استاد یار، سرمربيان، مربیان و سرگروه های برتر حلقه‌های صالحین و ۹ نفر برتر مسابقات قرآنی بسیج تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات