خبرهای داغ:
رئیس تربیت بدنی شهرستان ملایر گفت: تیم ووشوی شهرستان ‌ملایر با اقتدار به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۹۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

صعود تیم ووشوی ‌ملایر به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشورمهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: تیم ووشوی شهرستان ‌ملایر به عنوان صدرنشین گروه خود توانست با اقتدار به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور صعود کند.

وی افزود: تیم ووشو شهرستان ملایر پس از 10 هفته تلاش خستگی‌ناپذیر توانست در مسابقات لیگ سراسری ووشو باشگاه‌های کشور که به صورت متمرکز در تهران مجموعه ورزشی آزادی، آکادمی ووشو برگزار شد، شرکت کند.

رئیس تربیت بدنی شهرستان ملایر عنوان کرد: این تیم با حضور قدرتمند خود در هفته‌های پایانی دور گروهی لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور جام ستارگان با پیروزی ۱۰ بر ۳ مقابل مدرسه ووشو نشتارود مازندران و تساوی ۷ بر ۷ مقابل تیم قدرتمند ووشو استان اصفهان توانست با اقتدار و با کسب 20 امتیاز در صدر گروه یک قرار گرفته و راهی مسابقات نیمه نهایی این لیگ شود.

وی ادامه داد: این تیم ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه سال جاری ابتدا به مصاف تیم دوم گروه ۲، شینگ یی چوان شهید چمران می‌رود و در صورت پیروزی به فینال این مسابقات راه پیدا می‌کند و در فینال مقابل یکی از تیم‌های هیئت ووشو تهران و هیئت ووشو اصفهان که به فینال می‌رسند صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات