نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه چالش اقتصادی در حال بلعیدن سفره مردم است گفت: رئیس جمهور با عملکرد ناصوابش در حال دور زدن خودش است.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ولی‌الله نانواکناری طی گفت و گویی درباره تذکری شفاهی خود در مجلس به رئیس جمهور اظهار کرد: چالش اقتصادی و معیشتی روز به روز عمیق‌تر و غول تورم افسار گسیخته‌تر شده و در حال بلعیدن سفره و معیشت خانواده‌ها است. 

وی خاطرنشان کرد: معضل بیکاری به‌ویژه برای جوانان تحصیل کرده و تعطیلی کسب و کار بر انبوه بیکاران افزوده است. 

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌ثباتی قیمت ارز، طلا، خودرو و کالاهای عمومی از جمله گوشت، مرغ و همچنین پایین آمدن ارزش پول ملی موجب فقر سنگین، طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

نانواکناری با طرح سوالی از رئیس جمهور عنوان داشت: آقای رئیس جمهور آیا صدای شکستن ستون فقرات اقشار ضعیف جامعه را نمی‌شنوید و چرا برای حل مشکلات مردم اقدام جدی نمی‌شود؟ 

وی ادامه داد: شما و بانک مرکزی قول دادید که مشکلات موسسات مالی را حل کنید اما متأسفانه هر روز شاهد مراجعات مکرر مال‌باختگان برای وصول سپرده‌های زیر ۱۰۰ میلیون هستیم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه چرا هیچکس جواب‌گوی مشکلات موجود نیست، یادآور شد: خودکفایی راه‌حل دور زدن تحریم‌ها است اما مشخص نیست که چرا رئیس جمهور به جای دور زدن تحریم‌ها با عملکرد ناصوابش در حال دور زدن خودش است!

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در پایان بر لزوم رسیدن به خودکفایی در امور مختلف تاکید کرد و گفت: یکی از ضروری‌ترین اقدامات در راستای خودکفایی، غذا و دارو است؛  در مورد برنج اگر فقط استان‌های شمالی ما در سال دو بار کشت داشته باشند می‌توانیم صادرات برنج داشته باشیم.

ارسال نظرات