مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز :

راهیان نور تاثیرگذارترین عملیات فرهنگی در کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه راهیان نور تاثیرگذارترین عملیات فرهنگی در کشوراست،گفت:اردوهای راهیان نور تأثیرات شگرفی بر زائران و کسانی که به این سفر می‌روند، دارد و مصداق‌ها ثبت و ضبط‌شده است. ‌
کد خبر: ۹۱۱۷۷۲۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی  مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس آنچه را که برخی در حد افسانه می‌دیدند احیا کردند.

راهیان نور تاثیرگذارترین عملیات فرهنگی در کشور است

وی افزود: جوانان ما به تبعیت از فرمایشات امام راحل نمونه‌ای از ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: شگفتی‌هایی در دوران دفاع مقدس خلق شد که مصداق آیات قرآن کریم که امداد الهی همراه رزمندگان اسلام است نمایان شد.

وی با بیان اینکه بر تمام دنیای شرق و غرب و جبهه متحد عربی، غربی و عبری پیروز شدند,گفت: این شگفتی‌هایی که ما می بینیم توسط شهدای دفاع مقدس و ایثارگران خلق شده و امروز به پاس گرامی داشت یاد و خاطره این شهدا حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با شکست جبهه کفر به سرانجام رسید، عنوان کرد: تاثیرگذارترین فعالیت فرهنگی اردوهای راهیان نور است که سهم استان البرز در سال‌جاری 14 هزار نفر بوده و از اقشار مختلف مردم این تعداد از متقاضیان به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام  یوسفی با بیان اینکه این اردوها تاثیرات زیادی بر افراد اعزام شده داشته است،تصریح کرد: کسانی که به این سفر زیارتی می‌روند با روح شهدا ارتباط می‌گیرند و فضا و مکان تاثیر زیادی بر آنها دارد، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از وظایف همه است و باید در مسیر احیای تفکر شهدا گام برداریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز آماده بودن جوانان برای نبرد با دشمن مهمترین قدرت در ملتها محسوب می‌شود،گفت: وقتی ملت مظلوم فلسطین آمادگی دفاع از خود را دارند ارتش چهارم دنیا در مقابل آنها زمینگیر می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز وقتی موضوع سلاح هسته‌ای مطرح می شود رهبری معظم انقلاب با استدلال اعلام می‌کنند که ایران اسلامی نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد، ادامه داد: برخی از سلاح هسته‌ای به عنوان بازدارندگی مطرح می‌کنند، جوانان ایران اسلامی امروز با تبعیت از فرامین رهبری نیروی بازدارنده هستند و برای تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب احیای فرهنگ شهادت و تکیه بر توانایی‌های جوانان لازم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها