وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

۷۱۰ میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان پرداخت می شود

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت 710 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۰۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
سیدمحمد بطحایی روز سه شنبه در حاشیه همایش بین المللی «مدرسه ایرانی ـ. معماری ایرانی» در جمع خبرنگاران در یزد، با بیان این که پرداخت مطالبات فرهنگی از جمله اقدامات در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مراحل اداری پرداخت مطالبات فرهنگیان انجام و حدود دو هفته پیش اعتبار تخصیص یافته شده به خزانه کشور واریز شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تخصیص داده شده است، گفت: مطالبات یک ساله معلمان حق التدریس تا پایان امسال پرداخت می‌شود.
وی افزود: این میزان مطالبات مربوط به نیروهای خرید خدمات، نیروهای خارج از کشور، نیروهای حق التدریس که یک سال است حقوق آنها پرداخت نشده و حق الزحمه امتحانات است که مراحل اداری پرداخت این بدهی انجام شده و دستور تخصیص آن نیز 2 هفته قبل به خزانه رفته و قول مساعد برای پرداخت تا پایان سال داده شده است.
وزیر آموزش و پرورش سال ۹۸ را سالی پر رونقی برای آموزش و پرورش پیش بینی و خاطرنشان کرد: اعتبارات آموزش و پرورش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که امسال رشد ۲.۵ برابری یافته و تخصیص این میزان هم بیش از ۱۰۰ درصد بوده که نشان دهنده اهتمام دولت به آموزش و پرورش است.
بطحایی با تجلیل از همراهی خیران در اجرای برخی پروژه‌ها و مشارکت ۵۰ درصدی آنها، افزود: امیدواریم در سال ۹۸ شاهد همراهی‌های بیشتر آنان در اجرای طرح‌های آموزشی در کشور باشیم.
وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه به استان یزد ضمن شرکت در همایش بین المللی «مدرسه ایرانی ـ. معماری ایرانی» از نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برپا شده بود دیدن کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار