خبرهای داغ:
سرهنگ دامغانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری گفت : بین جمهوریت و اسلامیت پیوند برقرار شد که این مهم اولین حرکت درخشان انقلاب بود.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۸۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در همایش انس و الفت بازنشستگان و پیشکوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه کشور ما امروز در اوج اقتدار ایستاده است گفت : بین جمهوریت و اسلامیت پیوند برقرار شد که این مهم اولین حرکت درخشان انقلاب بود.
وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های امروز انسانی انقلاب اسلامی جوان هایی هستند که مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب به آنها اشاره می کند افزود : 36 میلیون جوانی که در کشور ما وجود دارد آورده ی عظیمی برای نظام و انقلاب است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : نفس صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری یک انرژی مضاعف برای کسانی بود که برای کشور و نظام دغدغه مند بودند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب به صورت مستقیم با مردم علی الخصوص با جوانان صحبت کرد گفت : رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی در این بیانیه نقش اصلی را برای چهل سال دوم انقلاب به مردم می دهد.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جوانان را موتور پیشران انقلاب می دانند گفت : نگام رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی این است که کار باید مردمی باشد و جوانان نیز خط مقدم آن باشند.
وی با بیان اینکه اعتقاد عملی به جوانان هم در مقام معظم رهبری و هم در امام خمینی(ره) وجود داشت جوانان را عنصر محرکه ی این نظام دانست و افزود : همچنان طبق فرمایش حضرت امام (ره) امید من به شما جوان ها است.
گفتنی است، این مراسم با زیارت شهید بسیجی مدافع حرم محمد قنبریان و وداع با شهید به پایان رسید.
شایان ذکر است، در این مراسم از دو بازنشسته پاسدار پدران شهید حمزه و دانشگر نیز تجلیل به عمل آمد.

پیوند بین جمهوریت و اسلامیت اولین حرک درخشان انقلاب

پیوند بین جمهوریت و اسلامیت اولین حرک درخشان انقلاب

پیوند بین جمهوریت و اسلامیت اولین حرک درخشان انقلاب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها