استاندار بوشهر گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر کمک بزرگ برای حل مشکلات خواهد بود و امیدواریم در آستانه سال نو عیدی خوبی برای مردم استان از ایشان بگیریم.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۶۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در آیین بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه شهر دوراهک اظهار داشت: خوشبختانه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات مثبتی رقم خورده است  و ما شاهد آبادانی در همه جای استان بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه افتتاح اماکن ورزشی در راستای ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی در بین نسل جوان است ،افزود: سال آینده از محل اعتبارات استانی  برای احداث رختکن، سکوها و روشنایی این ورزشگاه  کمک خواهیم کرد تا نواقصات  آن تکمیل شود.

وی  از سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان بوشهر در دو هفته پیش رو خبر داد و عنوان کرد:انتظار می‌رود مردم با استقبال خود از رئیس‌جمهور به مدیریت استان در جهت برآورده کردن خواسته‌هایشان کمک کنند و تمام تلاش ما بر این است که این سفر تا قبل از سال جدید انجام شود.

گراوند مطالب برخی جراید مبنی بر اینکه  اکثر مطالبات سفر قبل رئیس‌جمهور به استان بوشهر عملیاتی نشده است را نادرست خواند و گفت: همه تعهدات به جز مبلغ اندکی پرداخت  و اجرایی شده است که البته توافقات و حجم تعهدات و اعتبارات سفر پیش رو با گذشته قابل قیاس نیست و می‌تواند در توسعه استان تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر کمک بزرگ برای حل مشکلات خواهد بود و امیدواریم در آستانه سال نو عیدی خوبی برای مردم استان از ایشان بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها