خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا و تحویل سال جدید با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۱۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا و تحویل سال جدید گفت: 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد به فرمان امام خمینی(س)، در سال 58 می‌باشد که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
وی افزود: نامگذاری چنین روزی، نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و روز تکریم از همه‌ی ارزش‌های والای الهی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همچنین 22 اسفند، روز تکریم از مقام والای شهداست که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنها هستیم.
حقایق‌پور افزود: تکریم و تجلیل از شهدا و بازماندگان آنها در راستای ادامه دادن راه شهداست به همین دلیل هر مسوولی در هر پست و جایگاهی است باید وظیفه خود را در قبال شهیدان انجام دهد و در این راستا تلاش کنند و کم نگذارند.
این مسوول گفت: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گرامیداشت این روز بزرگ، برنامه‌هایی را تدارک دیده ولی در اجرای چند برنامه نیازمند مشارکت مدیران سایر دستگاه‌هاست تا بتوانند برنامه‌ها را با کیفیت بهتری برگزار کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تکریم و تجلیل خانواده‌های شهدا تاکید ویژه دارند، افزود: مسوولان ما هم بایستی با تبعیت از فرمایشات ایشان در دیدار و تجلیل از این قشر معظم جامعه کوشا باشند.
وی به برنامه تحویل سال جدید اشاره کرد و گفت: این برنامه که فضای معنوی در گلزار شهدا را دو چندان می‌کند همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
ایثار اجتماعی رمز پیروزی ماست
این مسوول گفت: مهمترین رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، توسل به فرهنگ ایثار و شهادت بود که توانستیم در نبرد نابرابر با دشمنان به پیروزی برسیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز هم جنگ اقتصادی است و اگر می‌خواهیم در این جنگ پیروز شویم چاره‌ای نداریم جز اینکه به فرهنگ ایثار، گذشت، فداکاری و شهادت متوسل شویم.
حقایق‌پور افزود: ما می‌توانیم با همدلی، وحدت و متوسل شدن به فرهنگ ایثار اجتماعی از این مقطع سخت جنگ اقتصادی عبور کنیم و مثل همیشه پیروز میدان باشیم.
وی گفت: برنامه‌های ترویجی فاخری مانند کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین طی سال جاری برگزار شده که از نظر کیفیت نسبت به سایر استان‌ها مطلوب بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اجرای چنین برنامه‌های فاخر و موفقی نشان‌دهنده پتانسیل عظیم استان قزوین و وحدت و انجسام همه‌ی مسوولان ارشد استانی است.
این مسوول گفت: برنامه‌های دهه‌ی‌فجر از دیگر برنامه‌های فاخر استان می‌باشد که مهمترین آن راهپیمایی 22 بهمن بوده که به کوری چشم دشمنان باشکوه و پرشور برگزار شده است.
وی افزود: برنامه‌های ترویجی مانند راهپیمایی عظیم 22 بهمن سال به سال پررنگ‌تر بوده و امسال هم با توجه به تهدیدهای دشمنان با حضور بیشتر مردم و مسوولان برگزار شد.
گفتنی است: در این جلسه، هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مربوطه استان قزوین نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون اجرای برنامه‌های 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا مطرح کردند.
1003/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها