خبرهای داغ:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اذعان کرد:
میرزایی گفت:رفتارهای مهربانانه را دانش آموزان از همان دوران کودکی باید تمرین کنند و این تمرین موجب می شود که این رفتارها در شخصیت و رفتارشان نهادینه شده و مهربانی و بشردوستی بعنوان یک فرهنگ، تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۷۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در آستانه فرارسیدن سال نو و هفته احسان و نیکوکاری، دانش آموزان بشردوست هلال احمر در دو مدرسه دخترانه حضرت سکینه (س) در روستای بشر و مدرسه پسرانه شهید باهنر روستای آقابابا در مراسمی با عنوان زنگ مهمانی، رنگ مهربانی با دعوت از دانش آموز معلول به مدارس خود، با اجرای برنامه های مختلف آنها را در شادی و نشاط خویش سهیم نمودند.
نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین درحاشیه این مراسم بیان کرد: در سطح استان دو مدرسه دخترانه حضرت سکینه(س) در روستای بشر و مدرسه پسرانه شهید باهنر روستای آقابابا به عنوان مدارس بشردوستی هلال احمرشناخته می شوند.
وی گفت:در واقع این مدارس به عنوان پایلوت فعالیت های بشر دوستانه بوده و نمونه فعالیتهای بشردوستی جمعیت هلال احمر ابتدا در این مدارس انجام شده وسپس در مدارس دیگر برگزار می شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری این دو مدرسه، مراسمی را طراحی کردند که بتوانند در این هفته نمونه ای از نیکوکاری را به نمایش بگذارند. بنابراین با دعوت از دانش آموزان همسال خود که دچار معلولیت بودند به مدرسه، یک روز بانشاط و شاداب را کنار هم گذراندند.

برگزاری زنگ مهمانی،رنگ مهربانی/لزوم نهادینه سازی رفتارهای بشردوستانه
میرزایی اضافه کرد: در این مجموعه برنامه که با عنوان زنگ مهمانی، رنگ مهربانی برگزار شد، در واقع دانش آموزان این مدارس مهمانداری کرده و مهربانی خود را برای دوستان خود به نمایش گذاشتند.
میرزایی عنوان کرد: دانش آموزان بشردوست این دو مدرسه با برنامه های متنوع از جمله گفتگوی صمیمی، بازیهای محلی و ورزشی، شعر و موسیقی، تقدیم هدایا، قرائت بيانیه میزبان برنامه بودند.
وی افزود: ما بر این باور هستیم که رفتارهای مهربانانه را دانش آموزان از همان دوران کودکی باید تمرین کنند و این تمرین موجب می شود که این رفتارها در شخصیت و رفتارشان نهادینه شده و مهربانی و بشردوستی بعنوان یک فرهنگ، تداوم داشته باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها