حضور یک شرکت و 2 طرح دانش ­بنیان از بوشهر در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت تهران

کارشناس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر گفت: یک شرکت و 2 طرح دانش بنیان از استان بوشهر در دومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت تهران که از 4 الی 6 اسفند در تهران برگزار شد، شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۶۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

حضور یک شرکت و 2 طرح دانش ­بنیان از بوشهر در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت تهرانبه گزارش خبرگزاری بسیج استان بوشهر، محسن مشتاقی اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور و با حضور گروه­ هایی از سازمان ­های بسیج مهندسین صنعتی استان­ها و وزارت خانه ­های مرتبط برگزار شد که هر کدام از این گروه ­ها، طرح ­ها و دستاوردهای خود را در نمایشگاهی در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه ­های بین المللی تهران به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر فراخوان جهت حضور شرکت ­ها و طرح ­های دانش بنیان استان در این جشنواره را از مهر ماه سال جاری آغاز کرد که در نهایت از مجموع 14 شرکت و طرح متقاضی شرکت در این جشنواره، شرکت ویزیطب و طرح­ های ساخت دستگاه محافظ دیجیتال ترانسفورماتور و باتری زنیک- هوا از سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر مورد تأیید هیئت داوران دبیرخانه کشوری جشنواره قرار گرفت و توانست در این جشنواره شرکت کند.

کارشناس سازمان بسیج مهندسین صنعتی بوشهر اذعان کرد: نمایشگاه دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت تهران، 4 اسفند با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر علی اصغر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولان کشوری افتتاح شد.

مشتاقی افزود: غرفه استان بوشهر در این نمایشگاه، علاوه بر حضور شرکت ویزیطب و طرح ­های ارسالی دانش بنیان، شامل دستاوردها و فعالیت ­های دو سال اخیر سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان نیز بود که مورد بازدید ویژه دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و مسئولان ارشد پژوهشگاه نیرو قرار گرفت.

حضور یک شرکت و 2 طرح دانش ­بنیان از بوشهر در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت تهران

حضور یک شرکت و 2 طرح دانش ­بنیان از بوشهر در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت تهران

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز قراردادهای مقدماتی توسط تولیدکنندگان با شرکت ویزیطب و طرح­ های حاضر در غرفه استان بوشهر منعقد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات