خبرهای داغ:
خانپور گفت: در حال حاضر هزار و 435 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاری در شهركها و نواحی صنعتی استان منعقد شده كه از اين تعداد 876 واحد با سرمايه گذاری 23 هزار و 700 ميليارد ريال به بهره برداری رسيده و زمينه اشتغال پايدار 25 هزار و 900 نفر را فراهم كرده است.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۶۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به واگذاری زمین به سرمایه گذاران در نواحی صنعتی بیان کرد:در سال جاری بيش از 156 هکتار زمين صنعتی از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، صد درصد افزایش يافته است.
وی گفت:در سال گذشته ميزان واگذاری اراضی صنعتی 70 هكتار بوده و رشد ۲ برابری واگذاری زمين به متقاضيان سرمايه گذاری و احداث واحدهای توليدی، صنعتی و خدماتی در شهركها و نواحی صنعتی، نشان از رونق توليد و توجه بخش خصوصی برای سرمايه گذاری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: بيش از 120 صنعتگر در شهركها و نواحی صنعتی استان سرمايه گذاری کرده اند.
رئيس هیات مديره شركت شهركهای صنعتی استان عنوان كرد: بيشترين ميزان فعاليت متقاضيان سرمايه گذاری در حوزه فلزی، شيميایی، غذایی و برق بوده است.
خانپور با اشاره به میزان جذب سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی افزود: شهركهای صنعتی ليا، كاسپين و خرمدشت به ترتيب ميزان بيشترين جذب سرمايه گذار و ميزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.
وی اضافه کرد:در حال حاضر هزار و 435 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاری در شهركها و نواحی صنعتی استان منعقد شده كه از اين تعداد 876 واحد با سرمايه گذاری 23 هزار و 700 ميليارد ريال به بهره برداری رسيده و زمينه اشتغال پايدار 25 هزار و 900 نفر را فراهم كرده است.
خانپور گفت:در سالجاری استان قزوین موفق به كسب رتبه برتر در زمینه جذب سرمايه گذاری در شهركها و نواحی صنعتی كشور شده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها