خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

نجات مادر و نوزاد با اقدام به موقع پلیس قزوین

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از اقدام به موقع مرکز فوریت های پلیسی 110 در نجات جان مادر و نوزاد در شهرستان "آبيک" خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۶۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 06:55 صبح امروز(سه شنبه) در پی تماس مرکز فوریت های پزشکی 115 با پلیس 110 قزوین مبنی بر اینکه شهروندی حین درخواست کمک از اورژانس به یکباره تماس قطع و احتمال وقوع اتفاق و نیاز مبرم به اورژانس نیز متصور است، موضوع بلافاصه در دستور کار پلیس 110 قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی شماره تماس فرد درخواست خدمات از اورژانس را در منطقه " قشلاق " شهرستان آبیک شناسایی و با اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی شهرستان " نظر آباد " استان "البرز" بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حاجیان بیان داشت: با حضور عوامل 115 در محل مشخص شد خانمی که برای وضع حمل قصد کمک از اورژانس را داشته حین تماس با شماره 115 در منزلش بیهوش و ارتباط قطع می شود و در حالی که مادر بیهوش و نوزاد به دنیا آمده بود بلافاصله اقدامات اورژانسی انجام و مادر و نوزاد تازه به دنیا آمده با توجه به داشتن شرایط نا مساعد جسمی به مراکز درمانی انتقال دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی بیمارستان مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
1010/ی20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها