امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: با رهبری هوشمندانه امام و رهبری و اقدامات جهادی مسئولان و حضور یکپارچه مردم در صحنه های نظام، عظمت کشورمان برای جهانیان نمایان گشت و چهار دهه عزت ایران را مردم دنیا دیدند.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۵۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
مولوی محمد علی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: با رهبری هوشمندانه امام و رهبری و اقدامات جهادی مسئولان و حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های نظام، عظمت کشورمان برای جهانیان نمایان گشت و چهار دهه عزت ایران را مردم دنیا دیدند.

وی افزود: در سال‌های انقلاب اسلامی دشواری‌های فراوانی بر ملت بزرگ ایران تحمیل شد، لذا در گام دوم انقلاب عناصر پختگی و تجربه و دشمن شناسی و آگاهی و بینش سیاسی و فکری و اجتماعی مردم و مسئولان به ناکام ماندن دشمنان در رسیدن به اهداف شان کمک می‌کند.

مولوی شهنوازی اظهار داشت: توسعه همه جانبه ایران باید با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و مشارکت تمام افراد و گروه‌ها و اقوام و مذاهب همراه باشد.

امام جمعه اهل سنت خاش در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان از اقتدار و عزت ایران در هراس هستند و این ترس آن‌ها با اتحاد همه اقشار جامعه صد چندان می‌شود.
ارسال نظرات