کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های کردستان

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: ۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته توسط مرزبانان مناطق مرزی این استان کشف شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، سردار کیومرث شیخی اظهار داشت: در راستای کنترل و رصد مرز‌های استان، مرزبانان در بهمن ماه امسال در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی، ۶ هزار و ۹۱۰ پاکت سیگارت خارجی، ۲۲۰ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی و ۶ هزار و ۴۷۷ ثوب البته قاچاق کشف کردند.

وی به کشف ۹۸ هزار و ۷۵۶ لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله‌های مرزی در همین ماه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه خروج مواد سوختی از کشور موجب اختلال در نظارم اقتصادی می‌شود، مرزبانان با شدت با قاچاق کالا و سوخت برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کل کالا‌های کشف شده در بهمن ماه امسال توسط مرزبانی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار شیخی گفت: مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلا‌های مرزی و بحث انسداد مرز در طول ۲۲۷ کیلومتر نوار مرزی استان را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: مرزبانی با استقرار پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار