خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان هندیجان با فرماندار

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت: در راستای ایجاد تعامل و همکاری با ادارات هندیجان به همین منظور با حضور پرسنل و بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) با فرماندار دیدار که دراین باره فرماندار هندیجان از تلاش ها و پیگیریهای گردان امام رضا(ع) در حفظ امنیت و همکاری با ستاد مدیریت بحران در تمام زمینه ها تشکر نمود.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۳۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شب دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای خوش آمد گویی به فرماندار جدیدهندیجان مهندس بویری دیدار شد که مورد استقبال وی قرار گرفت از طرف گردان عملیاتی امام رضا(ع) به رسم یاد بود بسته فرهنگی (قرآن و چفیه بسیجی ) به فرماندار هندیجان اهداء شد.

وی افزود : فرماندار هندیجان در این دیدار خواستار تعامل و همکاری بیشتر با سپاه و بسیج شد و تا کید داشت که بسیج از جایگاه ویژه ایی در جامعه قرار دارد و بسیجیان با اخلاص خود همواره در راه حفظ دستاوردهای انقلاب جان فشانی دارند.

وی بابیان حضور بسیجیان در برنامه هندیجان گفت: بسیجیان گردان بدون هیچ چشم داشتی در برنامه های شهرستان حضور ی پرشور و فعال دارند و در هر شرایطی کمک رسانی می کنند به مردم و همیشه در کنار ستاد مدیریت بحران هستند و در هنگام سمپاشی مزارع کشاورزی هندیجان گردان عملیاتی امام رضا (ع) همکاری خوبی در این باره داشتند ‌.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها