خبرهای داغ:

برگزاری یادواره لاله های آسمانی در شادگان

یادواره لاله های آسمانی توسط پایگاه مقاومت بسیج سید الشهداء در مسجد سید شرف شهرستان شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۲۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ یادواره لاله های آسمانی به همت و تلاش بسیجیان پایگاه سید الشهداء با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، مسئولین شهرستان، نیروهای پایور و بسیج، و جمع کثیری از مردم ولایت مدار و شهید پرور در مسجد سید شرف برگزار شد.

این مراسم ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری کشوری برادر حاج رعد آلبوغبیش و سرود ملی آغاز شد و پس از آن جناب سرهنگ حسین خنافره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ضمن عرض خوش آمدگوی خدمت حاضرین در برنامه از کلیه دست اندرکاران برنامه تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه، سخنران اصلی برنامه حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی وای فقیه در ناحیه در خصوص مقام والای شهیدان در لسان روایات و استفاده و بهرمندی شرکت کنندگان در یادواره از نور و معنویت خود شهدا و اشاره به زندگی شهید حاج علی معرفی زاده نماینده شهرستان شادگان و خرمشهر مطالبی را بیان نمودند.

ایشان عنوان کردند: ما اگر به مسئولیتمان عمل نکنیم در قیامت مسئول و پاسخگوی خون شهدا در قیامت هستیم، شهدا رفتند و این امنیت را به جای گذاشتند. جامعه اسلامی ما هم از لحاظ معنوی و اجتماعی و اقتصادی باید مورد رضایت خداوند و شهداء باشد.

دانیالی فر در پایان سخنان خود به چکیده ای از مسائل اقتصادی و روز کشور و شهر شادگان پرداختد و دلیل مشکلات شادگان در نوع انتخاب مسئولین عنوان کردند و گفتند: در آینده دیگر انتخابهای اشتباه برای انتخاب های مسئولین پذیرفته نیست و مردم باید با بصیرت و دقت در انتخاب خود دقت کنند تا شاهد چنین اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی نباشیم.

در ادامه برنامه کلیپ سخنان مقام معظم رهبری و مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت حاج جواد واعظ و در نهایت با تکریم خانواده های شهدا به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها