خبرهای داغ:

اعزام۶۰ نفر از دانشجویان خواهر به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ ۶۰نفر از دانشجویان خواهر از دانشگاه آزاد وپیام نور طی یک روز در قالب کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی به کربلای ایران یعنی شلمچه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۲۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

این اردو با مدد گرفتن ازشهدا وقرائت وفاتحه نثار شهدای گمنام شهر دارخوین از یادمان شلمچه ویادمان علقمه، موزه خرمشهر و در بازگشت از مزار شهدای شهر خرمشهر بازدید بعمل آمد و درطول مسیر ازبیانات راویان مطرح کشور ازقبیل برادر بهرامی وحاج عظیم استفاده شد.

برادر پاسدار سالمی مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه شادگان بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد : اردوی راهیان نور فرصتی ارزشمند است تاقسمتی از جان فشانی وفداماریهای فرزاندان این آب وخاک را که در جریان ۸سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کردند را به یاد بیاوریم.

سالمی هدف از این برنامه ها را انتقال خاطرات وروحیه ی ازخود گذشتگی و فداکاری های رزمندگان به نسل های جدید عنوان کرد وافزود : دانشجویان باحضور درکاروانهای راهیان نور واستفاده از بیانات راویان در طول مسیر با یادآور نمودن خاطرات شهدا ورزمندگان به زائران ودانشجویان به درک والای رشادت وازخود گذشتگی رزمندگان وشهدا در دوران ۸ساله دفاع مقدس خواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها