معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهارداشت: در راهبردی که رهبر فرزانه انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغ فرموده اند مسئولیت اصلی برعهده جوانان انقلابی، دلسوز و با بصیرت است.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۹۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب اله سیاری این بیانیه مقام معظم رهبری را پاسخ قاطع نسبت به یاوه گویی های استکبار جهانی خواند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی با پیروزی نظام اسلامی منافع خود را در این کشور از دست داد و از آن موقعه با استراتژی های مختلف تلاش در ضربه زدن به این نظام هستند و که هر بار شکست خورده اند.

دریادار سیاری جنگ نرم و جنگ اقتصادی را دو راهبرد دشمنان برشمرد و گفت: در حال حاضر جهت مقابله و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دشمنان این دو راهبرد را دنبال می کنند.

وی هدف جنگ نرم را تسلط برمغزها به ویژه مغز جوانان عنوان و بیان کرد: دشمنان می خواهند بر مغز جوانان تسلط پیدا کنند و به طبع آن بر اعتقادات وب اورها و تفکرات و رفتار قشر جوان جامعه اثر گذاشته و آن ها را از ادامه مسیر انقلاب باز دارند که در این توطئه نیز به فضل الهی شکست خواهند خورد.

 

دریادار سیاری همچنین راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی و اقتصادی استکبار را بصیرت اعتقادی و فرهنگی و سیاسی و آگاهی و حضور در صحنه جوانان انقلابی برشمرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها