خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران که از آن به عنوان چهار راه یاد می شود، گفت: جایگاه ایران جایگاه بسیار مهم و ویژه است و باید قدرتمند باشیم تا بتوانیم از این جایگاه مهم پاسداری کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۳۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب اله سیاری افزود: استکبارجهانی با پیروزی نظام اسلامی منافع خود را در این کشور از دست داد و از آن موقعه با استراتژی های مختلف تلاش در ضربه زدن به این نظام هستند و که هر بار شکست خورده اند.

وی جنگ نرم و جنگ اقتصادی را دو راهبرد دشمنان برشمرد و اظهارداشت: در حال حاضر جهت مقابله و ضربه زدن به نظام  جمهوری اسلامی دشمنان این دو راهبرد را دنبال می کنند.

دریادار سیاری هدف جنگ نرم را تسلط برمغزها به ویژه مغز جوانان عنوان و بیان کرد: دشمنان می خواهند بر مغز جوانان تسلط پیدا کنند و به طبع آن بر اعتقادات وب اورها و تفکرات و رفتار قشر جوان جامعه اثر گذاشته و آن ها را از ادامه مسیر انقلاب باز دارند که در این توطئه نیز به فضل الهی شکست خواهند خورد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری آن را پاسخ قاطع نسبت به یاوه گویی های استکبار جهانی خواند.

دریادار سیاری اضافه کرد: در راهبردی که مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغ فرموده اند مسئولیت اصلی برعهده جوانان انقلابی ودلسوز وبا بصیرت می باشد.

وی همچنین راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی و اقتصادی استکبار را بصیرت اعتقادی و فرهنگی و سیاسی و آگاهی و حضور در صحنه جوانان انقلابی برشمرد.

ارسال نظرات