مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: همزمان با سراسر کشور کمپین " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " در ارمیه شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۲۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

بهنام غفاری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طی نشست تخصصی هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهر‌های کشور که برای نخستین بار و به میزبانی سازمان آتش‌نشانی تهران، مقرر گردید به منظور یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در خصوص چهارشنبه آخر سال کمپینی با عنوان " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " و با کمک چهره‌های مطرح جامعه، برای ایمنی بیشتر فرزندان ایران زمین، در فضای مجازی راه اندازی و تبلیغ شود.

وی افزود: در نشستی که با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران و روابط عمومی‌های کلانشهرها برگزار شد؛ طرحی با عنوان " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " به تصویب اعضا رسید تا ضمن انجام تبلیغات متحدالشکل و یکدست برای اثرگذاری حداکثری در جامعه، انشاءالله بتوانیم با همکاری و اهتمام ویژه همکارانمان در سازمان‌های آتش نشانی سطح کشور آسیب‌های جانی و مالی مراسم چهارشنبه سوری را کاهش دهیم.

غفاری خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه نیز به نوبه خود در این کمپین فعال بوده و با دعوت از چهره‌های معروف و مشهور ارومیه جهت پیوستن به این کمپین؛ از ظرفیت این چهره‌ها برای گسترش فرهنگ ایمنی استفاده کرده و با تمام توان در راه افزایش ایمنی خانواده‌های ارومیه ای در چهارشنبه آخر سال تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به وقوع حوادث و آتش سوزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر و جانفشانی‌های آتش نشانان در سراسر کشور از جمله در حادثه پلاسکو که نقطه عطفی در آشنایی و شناخت هر چه بیشتر مردم با خدمات آتش نشانی شد، تاکید کرد: اعتمادی که در سایه جانفشانی‌های آتش نشانان برای سازمان‌های آتش نشانی کل کشور کسب شده سرمایه معنوی بی بدیلی برای ما محسوب می‌شود و ما نیز بعنوان حافظان جان و مال شهروندان بایستی به این مسئله توجه داشته و از هر امکانی برای گسترش فرهنگ ایمنی در سطح جامعه بهره برداری کنیم.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری  ارومیه با اشاره به ایجاد کمپین " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " بیان کرد: در سال‌های گذشته با اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور شاهد به ثمر نشستن تلاش هایمان برای کاهش آمار حوادث بودیم و امسال هم قصد داریم با کمک مردم و تبلیغات گسترده در این کمپین، برای ایمنی حداکثری خانواده‌ها و فرزندانشان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه همانند دیگر عرصه‌ها نیازمند حرکتی جهادی است و آتش نشانان طی سال‌های اخیر با اهدای جان خود در این مسیر قدم گذاشته و از مردم نیز انتظار دارند با همکاری در گسترش این فرهنگ پاسخی شایسته به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات