حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ،دکتر محمد جواد فدایی استاندار و سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و دبیر کل کنگره 6500 شهید استان کرمان در پیامی مشترک از مردم و مسئولان جهت برگزاری باشکوه کنگره قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ،دکتر محمد جواد فدایی استاندار و سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و دبیر کل کنگره 6500 شهید استان کرمان در پیامی مشترک از مردم و مسئولان جهت برگزاری باشکوه کنگره قدردانی کردند. متن پیام به شرح ذیل است .
بسمه تعالی
خداوند سبحان را سپاسگذاریم که به ما توفیف داد دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان را با همکاری و همدلی و حضور همه جانبه مسئولین و مردم در فضایی مملو از صمیمیت ، معنویت ، عظمت و در شان شهیدان والا مقام استان کرمان برگزار و مدال افتخار را از لسان مبارک امام خامنه ای ( مدظله العالی ) دریافت کنیم ، آنجا که فرمودند « خیلی تشکر می کنم از شما آقایان محترم و برادران عزیز بخاطر این اقدام بجا و ان شاء الله مؤثر ، یعنی تکریم شهیدان و بزرگداشت نام مکرم و مطهر شهیدان » .
یقیناً امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، عمل به سیره آنان که همان پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در مقابل زیاد خواهی های استکبار جهانی می باشد وظیفه همه آحاد ملت به ویژه مسئولین است .
برگزاری کنگره شهدا تذکری برای همه ما بویژه مسئولین در جهت احیاء و تحقق ارزشهای انقلاب اسلامی و میثاق مجدد با آرمان های امام راحل ، شهدا و خدمت گزاری صادقانه برای مردم است و در این کنگره نیز برآنیم تا ان شاالله برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ،خدماتی ، حمایتی و سازندگی را تا سه سال آینده ادامه دهیم.
لذا برخود لازم می دانیم از خانواه های معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان ، روحانیت مکرم مسئولین خدوم استان و شهرستان ها ، بسیجیان سلحشور ، مردم نجیب و مهربان کرمان بخصوص جوانان ، اصحاب رسانه ، صدا و سیمای مرکز کرمان بابت تلاشهای شبانه روزی و حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری بویژه سرلشکر پاسدار برادر حاج قاسم سلیمانی در اجلاسیه صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم .
البته بسی مایه افتخار است که یاد شهدا را زنده بداریم تا چراغ روشن راه تبارعاشقان و نوید بخش بشارتی نو برای آیندگان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات