خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد:

از موازی کاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی در مدارس پرهیز شود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار با امام جمعه شاهرود بر پرهیز از موازی کاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، منتخبین حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به نمایندگی از مشاورین، دبیران تربیت بدنی، مراقبین سلامت، مربیان و معاونین پروشی و مشاورین مذهبی مدارس به همراه مسئولین بسیج دانش آموزی، اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی، حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود دیدار کرده و گزارشی از فعالیت‌های خود را به سمع و نظر ایشان رساندند.
در این دیدار سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجایی از آنان به عنوان معماران تربیت اسلامی یاد کرده و از همراهی و همکاری دستگاه‌های یاری رسان به آموزش و پرورش از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی و حوزه‌های علمیه تشکر کردند.
سید محمد موسوی در این دیدار بر لزوم پرهیز از موازی کاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی و صرفه جویی در زمان آموزش و هزینه‌ها تأکید کرده و از مسئولین مرتبط با امور پرورشی مدارس خواست با مدیران مدارس هماهنگی لازم را انجام دهند.
سید محمد رضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود؛ از همکاری‌های دفتر امام جمعه مردم شاهرود با آموزش و پرورش تشکر کرده و بر مدیریت زمانی طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی در مدارس با تشکیل " کمیته هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی "‌تأکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها