در پی بارندگی و وقوع سیل در روستاهای شهرستان ریگان فرمانده برای دومین بار خود را به منطقه دهرضا رساند .فرمانده نگران مردم بود که از شب گذشته در محاصره سیل هستند.....
کد خبر: ۹۱۱۷۳۶۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، ساعت ۱۲ نیم ظهر بود فرمانده برای دومین بار خود را به منطقه دهرضا رساند .فرمانده نگران مردم بود که از شب گذشته در محاصره سیل هستند.اولین بار ساعت ۶صبح بود که ایشان به همراه بسیجیان در حال تلاش بودن که خود را به روستاهای سیل زده رسانده که شدت آب به قدری زیاد بود که خودرو در سیل ماند و پس از ساعت ها خودرو را بیرون کشیدند

با ماشین فقط تا یک قسمتی میتوانستیم برویم دیگر راه برای عبور خودرو وجود نداشت و جاده غرق در آب و گلِ بود.اقلام غذایی از داخل ماشین برداشتیم و در گلِ لای سیل شروع به پیاده روی کردیم.

با تلاش و سختی فراوان فرمانده به همراه بسیجیان وارد روستای همت اباد دهرضا شد.مردم که از شب گذشته در محاصره سیل بودن با دیدن فرمانده سپاه در روستا دلهره و نگرانیشان کم شد.

گلایه آنها این بود که چرا مسئولین اجرایی به روستای آنها نیامدند. یکی می گفت تمام زندگی ام رفت.دیگری گفت سیل گوسفندانم را برده.ان طرف تر زنی با چشمان اشک بار میگفت خانه من یک کپر بوده و هر چه داشتم برده حتی شیر خشک بچه کوچکم را .فرمانده از دل و جان به درد دل ها و گلایه ها گوش داد و قول داد به گوش مسئولین اجرایی شهرستان برساند.مردم سیل زده از اینکه فرمانده سپاه در کنار آنهاست خوشحال بودند .بعد از توزیع اقلام غذایی فرمانده تک تک خانه ها و کپر های سیل زدگان را از نزدیک بازدید کرد.
فرمانده دیگر نمی توانست دست روی دست بگذارد از داخل روستای سیل زده مشکلات را تلفنی به مسئولین شرح داد و از وضعیت نامناسب مردم گفت.همه جای روستا غرق در آب بود و تنها جایی که امن بود و آب نرفته بود مسجد روستا بود.شب در حال فرا رسیدن بود و مردم روستا چشم انتظار اقلام کمکی بودن .نفت،پتو ،غذای گرم از نیاز های اساسی این مردم سیل زده بود.

حسین دانش

ارسال نظرات