خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آیاد غرب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری آزمون مفاهیم قرآنی گفت: کارهای ارزشمندی در حوزه قرآن صورت گرفته است و همگرایی و هم افزایی نهادهای فرهنگی باعث گسترش فرهنگ قرآنی می شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۶۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

  • به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب :امام جمعه شهرستان در دیدار با اعضای ستاد برگزاری آزمون مفاهیم قرآنی گفت: کارهای ارزشمندی در حوزه قرآن صورت گرفته است و همگرایی و هم افزایی نهادهای فرهنگی باعث گسترش فرهنگ قرآنی می شود. وی عنوان کرد: امروز در بین بسیاری از خانواده ها شاهد توجه به قرآن هستیم و می بینیم بسیاری از مردم بچه هاشان را با قرآن مانوس می کنند.
    وی افزود : امروز نظام زمینه را فراهم کرده است برای عموم مردم که با فرهنگ قرآنی آشنایی پیدا کنند و در این مسیر شاهد هستیم چندین هزار نفر در آزمون مفاهیم و حفظ قرآن شرکت می کنند و بخشی از اینها حتی افرادی هستند که تمکن مالی ندارند.
    حجت اسلام مهری تصریح کرد: امروز دیگر قرآن برعکس گذشته متعلق به قشر خاصی ندارد بلکه بسیاری از مردم با فرهنگ قرآنی آشنایی دارند.
    وی در پایان به همگرایی و هم افزایی ادارات فرهنگی اشاره و بیان داشت: اگر این هم افزایی و همگرایی تداوم پیدا کند خروجی و نتیجه کار بسیار ارزشمند خواهد بود.
    گفتنی ست؛ آزمون مفاهیم قرآنی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 10 اسفند 97 با حضور ۱۰۵۵ نفر شرکت کننده در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.
ارسال نظرات