نشست خبری فرمانده سپاه وفرماندار دهگلان با اصحاب رسانه

پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ۲۰ اسفند در دهگلان برگزار خواهد شد

در نشست خبری مشترک فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان دهگلان با اصحاب رسانه این شهرستان عنوان شد که کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ۲۰ اسفند دردهگلان برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۱۱۷۳۴۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در این نشست با اشاره در روز اجلاسیه از المان دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.


وی یکی از اقدامات خوب در مسیر برگزاری این کنگره را تدوین کتاب «لیلاخ در آیینه انقلاب» دانست و اظهار کرد: این کتاب در چهار فصل با موضوعات "نقش مردم"، "سقوط رژیم"، "پیروزی انقلاب اسلامی" و "تاسیس سازمان و خاطرات پیشمرگان کرد مسلمان" در ۱۶۰ صفحه توسط «جعفر درویشی» تدوین شده است که در روز اجلاسیه از آن رونمایی خواهد شد.


فرمانده سپاه دهگلان گفت: تولیدات فرهنگی از جمله آهنگ‌های حماسی، فضاسازی و دیوارنویسی، تکمیل ۳۰ عدد کتابچه شهدای شهرستان دهگلان و سرکشی از تمام خانواده‌های شهدای این شهرستان از دیگر اقدامات انجام گرفته در مسیر برگزاری این کنگره است.



در ادامه نشست جمال ارشدی فرماندار دهگلان با نام بردن از کنگره ۵۴۰۰ شهید به عنوان یکی از کنگره‌های بسیار مهم استان گفت: حفظ ارزش‌هایی که ایرانیت و اسلامیت را مد نظر دارد از جمله رویکرد‌های این کنگره است.


ارشدی افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آرامش برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این کنگره که با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار خواهد تاکنون ۶ جلسه استانی و ۲۳ کمیته برای انجام هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هر چه بهتر این کنگره گذرانده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات