خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف خراسان شمالی خبر داد؛

آمادگی نیروهای مردمی بسیج در توزیع کالاهای اساسی

مسئول بسیج اصناف خراسان شمالی با اشاره به نامه‌نگاری با مجموعه‌های اقتصادی دولت گفت: سازمان بسیج اصناف آمادگی خود را برای توزیع کالاهای اساسی در کشور اعلام کرده‌ است.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۳۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

 به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج اصناف خراسان شمالی با اشاره به نامه‌نگاری با مجموعه‌های اقتصادی دولت گفت: سازمان بسیج اصناف آمادگی خود را برای توزیع کالاهای اساسی در کشور اعلام کرده‌ است

حسین حقانی با اشاره به  آمادگی مجموعه بسیج در خراسان شمالی برای کمک به ناظران بازار نوروزی اظهار کرد: نیروهای مردمی بسیج در مجموعه استان همچون شب یلدا آمادگی همکاری با بازرسان سازمان صمت و اصناف را دارد.

وی این همکاری‌ها را از نیمه اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۹۸ عنوان کرد و افزود: این همکاری با قید دو شرط آموزش صحیح همکاری با بازرسین و همچنین استفاده از افراد ناظر رسمی سازمان صمت به‌عنوان مسئول گروه‌های بازرسی در بازار است.

مسئول بسیج اصناف خراسان شمالی از اعلام آمادگی برای ورود به عرصه توزیع در اقلام کالاهای اساسی کشور نیز خبر داد و گفت: این آمادگی از سوی مسئول بسیج اصناف کشور به مسئولان اقتصادی دولت ارائه‌شده اما تاکنون پاسخی از طرف مقابل اعلام‌نشده است.

وی در انتها حضور نیروهای بسیجی در نظارت بر بازار را موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: ۷۵ نفر از نیروهای بسیجی در طرح شب یلدا حضور داشتند و برای ایام نوروز نیز روزانه ۲۲ نفر نیروی بسیجی در کنار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به نظارت بر بازار نوروزی مشغول خواهند شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها