حسین اکبری: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه ها و ارزش های اسلامی و برگرفته از در واقعه کربلا بوده و با شعار نه غربی نه شرقی و با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمن انواع فشار و روش را برای تضعیف مقاومت به‌کار گرفته است گفت: امروز پرچم مقابله با نظام سلطه در دستان گفتمان مقاومت قرار دارد.

 حسین اکبری در گردهمایی و همایش بزرگ بانوی مقاومت تبیین و نقش زنان در بیانیه گام دوم انقلاب بانوان فعال در ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در مجتمع رفاهی متل بانک ملی بابلسر اظهار داشت: چهل سال پیش نیمی از کشورهای جهان  برای تامین امنیت و نیم دیگری برای تامین ارزاق و زندگی خود تحت سلطه و سیطره آمریکا قرار داشتند که انقلاب اسلامی ایران متولد شده که یک درس از حماسه عاشورا است.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه ها و ارزش های اسلامی و برگرفته از در واقعه کربلا بوده و با شعار نه غربی نه شرقی و با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی ادامه داد: وقتی یک اندیشه متفاوت از اندیشه متخاصم در جهان تشکیل می‌شود تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند تا دین در عرصه سیاست ورود پیدا نکند و نقطه شاخص آن، جنگ تحمیلی 8 ساله بوده که تمام امکانات و ادوات برای مقابله با انقلاب اسلامی نوپا در اختیار صدام قرار گرفت.

اکبری افزود: بعد از کمونیست و لبیرالیسم گفتمان انقلاب اسلامی سومین گفتمان حاکم در جهان بوده که پس از فروپاشی شوروی اگر انقلاب اسلامی نبود امروز تمام اسلام از بین رفته بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست تمام معادلات جهانی را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: اگر گفتمان انقلاب اسلامی نبود اسلام در سیطره آمریکا قرار می گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با اشاره به اینکه نظام سلطه جهانی، نژادپرستی و تکفیر به عنوان سه تهدید مهم علیه بشر محسوب می شود، تصریح کرد: امروز پرچم مقابله با نظام سلطه در دستان گفتمان مقاومت قرار دارد.

اکبری با بیان اینکه دشمن از تمام توان خود استفاده می‌کند تا گفتمان مقاومت را تضعیف کند، تاکید کرد: قدرت مردم ما موشک نیست بلکه اعتقادات و ایمان راسخ آنها بوده و این روحیه باید به عنوان یک فرهنگ در میان آحاد مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ترویج شود.

وی تصریح کرد: بیان مسایلی نظیر مذاکره هسته‌ای، قدرت منطقه‌ای، حذف فناوری‌های موشکی کشور و فشار اقتصادی به مردم فقط برای تضعیف گفتمان مقاومت بوده و دشمن هیچ نتیجه‌ای از این فشارها نمی‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها