خبرهای داغ:

پیام استاندار قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید حمید محمدرضایی

زاهدی استاندار قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر پاسدار سرافراز شهید حمید محمدرضایی پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر پاسدار سرافراز شهید حمید محمدرضایی پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.
متن کامل پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر ازدوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، قابل تحسین است که به عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود بویژه خانواده ای که داغ دو شهید مفقودالاثر شهیدان علی و حمید محمدرضایی را در سینه دارد.
تاریخ آینده قطعا" در برابر مجاهدت ها و سلحشوری‌های چنین خانواده های ایثارگی و ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد.
حال که پس از قریب به 4 سال صبوری و چشم انتظاری، پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید حمید محمدرضایی، تفحص شده و به آغوش خانواده باز میگردد، بر خود وظیفه می‌دانم، عروج این شهید بزرگوار را به بازماندگان و وابستگان آن شهید دلاور،مردم شهید پرور استان قزوین، فرماندهی و پاسداران دلاور ، فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، خانواده این شهید والامقام؛ پدر و مادر،همسر و فرزندان و همچنین مردم شریف،انقلابی و شهید پرور منطقه شال تبریک و تسلیت عرض نمایم.
امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهیم.
عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها