در رقابت های بین المللی دو و میدانی صحرانوردی جزیره کیش دوندگان شاخصی مانند جعفر مرادی و حسین کیهانی از کشورمان حضور داشته و 35 دونده مرد و 19 دونده زن دارای مدال و رتبه در مسابقات بین المللی ماراتن از کشورهای مختلف جهان با یکدیگر به حال رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۰۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در این دوره از مسابقات که در 3 رشته ماراتن، نیمه ماراتن و 10 کیلومتر و سنین مختلف برگزار شد، علاوه بر دوندگان ایرانی 21 کشور شامل آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، کانادا، آمریکا، سوییس، هلند، نروژ، روسیه، چین، استرالیا، مجارستان، لهستان، کنیا، غنا، آفریقای جنوبی، برزیل، پاکستان، عمان و کویت با 500 دونده شرکت کردند.
در بخش نیمه ماراتن خردمند حیدری از مازندران با رکورد یک ساعت و 21 دقیقه رده سنی بالای 50 سال و حسین فاضلی دیگر دونده مازندرانی رده سنی بالای 65 سال با رکورد یک ساعت 28 دقیقه مقام های اول را به دست آوردند.
در رشته 10 کیلومتر، رده سنی بالای 55 سال سعید محمدی مقام نخست، 50 تا 55 سیدرمضان میر صادقی دیگر دونده مازندرانی مقام دوم و فرهاد باقرپور رده سنی 45 تا 50 سال مقام اول را کسب کردند.
همچنین در بخش نیمه ماراتن اصغر فاضلی دونده مازندرانی نیز در رده سنی 40 تا 45 سال به مقام نخست رسید.
یادآوری می شود، در این رقابت ها دوندگان شاخصی مانند جعفر مرادی و حسین کیهانی از کشورمان حضور داشته و 35 دونده مرد و 19 دونده زن دارای مدال و رتبه در مسابقات بین المللی ماراتن از کشورهای مختلف جهان با یکدیگر به حال رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها