خبرهای داغ:
در شیراز برگزار خواهد شد؛

دومین رویداد مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری

با تلاش انجمن علمی شهرسازی، مدیریت دانشگاه شیراز، بنیاد نخبگان فارس، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، دومین رویداد مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری در محل دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۹۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
 به گزارش  سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج  از شیراز؛ با تلاش انجمن علمی شهرسازی، مدیریت دانشگاه شیراز، بنیاد نخبگان فارس، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، شتابدهنده کوانتوم، اتحادیه انجمن‌های علمی معماری و شهرسازی سراسر کشور، شرکت عمران شهر جدید صدرا و شهرداری شیراز دومین رویداد مسابقات شتابدهی کسب و کار‌های خلاق شهری در محل دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.


در این رویداد ۵۴ ساعته که با هدف کارآفرینی و تحقق شعار سال ۱۳۹۷ یعنی «حمایت از کالای ایرانی» برگزار می‌شود، ایده‌های برتر به سمت درآمدزایی و اشتغال زایی هدایت خواهند شد.


به گفته فرهاد نیک نژاد، دبیر انجمن علمی شهرسازی دانشگاه شیراز در این رویداد شرکت کنندگان با تشکیل تیم‌هایی با ایده‌هایی نو حضور می‌یابند و ایده هایشان را پردازش می‌کنند و در نهایت به سه تیم موفق و برنده پس از داوری جوایز نقدی و غیر نقدی نفیسی داده شود. به علاوه در خاتمه این رویداد سه روزه، تیم‌های برگزیده با ایده‌های برتر به مرکز کار آفرینی و مرکز شتاب دهی دانشگاه معرفی و از طریق این مراکز جهت ارائه تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان به پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند.


همزمان با سه روز برگزاری این رویداد در دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز، کارگاه‌های متنوعی متناسب با کسب و کار‌های خلاق شهری اجرا می شود.


علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت http://evnd.co/eznce مراجعه کنند.

ارسال نظرات