خبرهای داغ:
با شعار ((عیدی برای همه))

جشن نیکوکاری در سرخه برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و با شعار ((عیدی برای همه)) در شهرستان سرخه برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۱۷۲۵۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه فرارسیدن سال نو جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد شهرستان سرخه برگزار می‌شود.
نوروزی، رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همدلی و همراهی هرچه بیش‌تر مردم و خیرین نسبت به سال‌های گذشته با شعار عیدی برای همه برگزار خواهد شد گفت: از چهاردهم لغایت بیست و یکم اسفند ماه، هفته احسان و نیکوکاری می‌باشد که جشن نیکوکاری در تاریخ پانزدهم اسفند در سطح مدارس و در شانزدهم اسفند به صورت پایگاه مرکزی و با هماهنگی مرکز نیکوکاری در میدان بهشتی شهرستان سرخه و در ۱۷ اسفند در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال گسترده مردم خیر سرخه روبرو شویم.
نوروزی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، مرکز نیکوکاری و سازمان دانش آموزی به منظور جذب کمک‌های مردمی و تشویق دانش آموزان به امر پسندیده کمک به دیگران و کار‌های خیر برگزار می‌شود افزود: جشن نیکوکاری با شعار همدلی و مهربانی بین دانش آموزان در مدارس با برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود. در این طرح کمیته امداد با همراهی آموزش و پرورش در نظر دارد کمک‌های دانش آموزان خیر را از طریق پاکت‌هایی که از قبل در اختیار آنان قرار گرفته است جمع آوری نماید و با این کمک‌ها به استقبال کمک به افراد نیازمند بشتابند.
وی خاطرنشان کرد: البته کمک‌های مردمی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان براساس نیازمندی ها، تعداد اعضای خانواده و با اولویت و خصوصا دانش آموزان تقسیم خواهد شد. به منظور افزایش کمک‌های خیرین اقداماتی نظیر نصب بنر، پوستر و همچنین مکاتباتی با ادارات دولتی و رایزنی‌هایی با خیرین و بازاری‌های تهران صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد تصریح کرد: به منظور سهولت کار، خیرین و مردم شهرستان سرخه می‌توانند وجوهات خود را از طریق کد #۰۲۳۸*۸۸۷۷* واریز نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها