مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با نصب 23 فقره شیر فشار شکن در مناطق مختلف شهر زنجان فشار آب در 40 درصد از سطح این شهر تعدیل و استاندارد سازی شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج؛علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: طی چند روز اخیر 4 فقره شیر فشار شکن در شهر ک های انصاریه ، اراضی پائین کوه ، کوی فرهنگ و اراضی مصلی نصب شده و فشار خروجی در این مناطق کاهش یافت.

وی افزود: برای نصب و راه اندازی این 3 فقره شیر فشار شکن یک میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان سال نیز در شهرک های بسیجیان ، گلشهر ، انصاریه و برخی نقاط دیگر در شهر زنجان شیر فشار شکن نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان یادآور شد: شیرهای فشار کن نصب شده دو زمانه بوده و در زمان اوج مصرف فشار آب را افزایش و در طول شب که میزان مصرف کاهش می یابد میزان فشار را پائین می آوزد.

جزء قاسمی گفت: این شیرها در کاهش شکستگی ها و حوادث آب نقش بسزایی داشته و تا حد امکان از بروز حوادث غیرقابل پیش بینی جلوگیری می کنند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: با نصب شیرهای فشار شکن در شهر زنجان به طور میانگین ماهانه 12.5 درصد میزان تولید آب کاهش داشته و به تبع آن حوادث آب و قطعی های شبکه نیز کم شده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تا کنون مناطق شرقی شهر زنجان را تحت پوشش قرار داده و در سال 98 منطقه غرب شهر زنجان را زون بندی و استاندارد سازی خواهد کرد.

ارسال نظرات