حجت الاسلام مظفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در همایش مشاورین املاک که در راستای اجرای قانون پیش فروش ساختمان در سالن همایش دادگستری زنجان برگزار شد گفت: اکثر اصناف در هر صنفی انسانهای دیندار، مومن، عادل و ماخوذ به حیا هستند ولی در هر قشر و صنفی افرادی وجود دارند که عملکرد قشر دیگر را زیر سوال می برند، در یک جامعه اسلامی نباید چنین افرادی وجود داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۳۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

مظفری افزود: در همه جلسات در خصوص باغ شهرها تذکر داده ایم و بیش از 10 سال است که به غیر قانونی بودن آنها تاکید می کنیم و در اینجا هم با صراحت می گویم در استان زنجان هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت. مردم نباید با حرف دلالان فریب بخورند .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن مهم برشمردن آبهای زیر زمینی اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای نسبت به حفر و استفاده غیر مجاز از ابهای زیر زمینی اقدام نمایند . شرکت آب منطقه ای مکلف به پر نمودن چاه های غیر مجاز می باشد که این کار در حال انجام است .
حجت الاسلام مظفری ادامه داد: وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده است یعنی حکومت آن بنگاه را بعنوان امین خود معرفی کرده است پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد.

ارسال نظرات