سردار بابایی با بیان اینکه امروز سپاه بزرگ کربلای مازندران دارای 22 ناحیه مقاومت و دو لشکر در 22 شهرستان و 56 شهر است، افزود: یک لشکر با ماموریت مقابله با تهدید سخت و لشکر دیگر و با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی با عنوان حضرت زینب (س) با ماموریت پشتیبانی از لشکر عملیاتی و همچنین مقابله با تهدید نرم نیز در حال فعالیت است.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران  در همایش مردمی جبهه مقاومت که با عنوان «بانوی مقاومت، بانوی تمدن‌ساز» در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم باید بدانند پیوسته دشمنان با شما می‌جنگند تا اینکه شما را از دین‌تان برگردانند البته اگر بتوانند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه بزرگ کربلای مازندران دارای 22 ناحیه مقاومت و دو لشکر در 22 شهرستان و 56 شهر است، افزود: یک لشکر با ماموریت مقابله با تهدید سخت و لشکر دیگر و با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی با عنوان حضرت زینب (س) با ماموریت پشتیبانی از لشکر عملیاتی و همچنین مقابله با تهدید نرم نیز در حال فعالیت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: از ویژگی‌های مردم مازندران این است که همیشه سهم بیشتری از ایثار و فداکاری دارند که شاید خیلی دوربین‌ها نشان ندهد و کار تحقیقاتی انجام نشود و اگر این اتفاق بیفتد باز به نفع مردم مازندران است آنچه اتفاق می‌افتد به این دلیل که خداوند آن را می‌بیند و به آن پاداش می‌دهد.

این مسئول با اعلام اینکه کار بااخلاض بانوان مازندرانی در لشکر به طور حتم اثر بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: همه افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند چه کسانی مشورت می‌دهند و یا اجرا یا پشتیبانی می‌کنند باید بدانند یکی از جنبه‌های صراط مستقیم هدایت خدا است که نصیب شما شده و شما را به سمت ایستادن در مقابل دشمن سوق می‌دهد.

بابایی با اشاره به اینکه لشکر مردمی حضرت زینب (س) خیلی خوب توانستند کارهای خود را آغاز کنند، عنوان کرد: اما ادامه مسیر مهمتر از شروع کار است و باید خودمان را برای صحنه‌های دیگر و پیش رو آماده کنیم و بتوانیم سربازی خود را نسبت به امام زمان (عج) به‌خوبی انجام دهیم و در این مسیر بمانیم.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع در حال حاضر بحث فعالیت فکری است، خاطرنشان کرد: الان با افرادی مواجه هستیم که قصد دارند مقاومت را بشکنند برخی از مسئولان و دستگاه‌ها تلاش‌شان بر این است مقاومت را بشکنند و یک عده نیز بی‌تفاوت هستند با بی‌تفاوت‌ها خیلی زیاد کار نداریم، اما کسانی هستند که پول، زبان و دوربین دارند تلاش می‌کنند مقاومت را بشکنند همان‌طور که طی چند سال نیش خود را در جبهه مقاومت می‌زدند و در زمان پیروزی پشت دوربین حرف‌هایی می‌زدند آنها به دنبال شکستن مقاومت هستند که با تغییر اندیشه حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران متذکر شد: از کارهای خیلی ضروری لشکر حضرت زینب (س) در بین بانوان این است که شیوه‌های دشمن‌شناسی را دائم معرفی کنند؛ چرا که دشمن رنگ عوض می‌کند و اگر لحظه‌ای فراموش شود مورد غفلت قرار می‌گیرد.

بابایی اضافه کرد: برخی از مسؤولان که به وظایف خود عمل نمی‌کنند و فشار اقتصادی را از روی دوش مردم برنمی‌دارند انسان را به شک وا می‌دارند که شاید آنان نیز کمکی باشند به طرح واشنگتن مبنی بر خسته کردن مردم ایران و دور کردن آنان از انقلاب اسلامی با افزایش تحریم‌ها که در اینجا لازم است زنان ما هوشیار باشند و این‌ها نکات حساسی است باید شیوه‌های دشمنان را بشناسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها