مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام:
فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام، گفت: اصحاب رسانه، مجموعه تاثیر گذار و پیش برنده در استان هستند و دین محوری و رعایت انصاف باید محور کار آنها باشد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۳۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سرهنگ جمال شاکرمی،  در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر ،  اظهار کرد: آسیب شناسی در خصوص رسانه صورت گرفته  که در این اسیب شناسی، پس از محتوا بحث سواد رسانه ای  مطرح است.

وی،  با بیان اینکه نیازمند ارتقا سواد رسانه ها و  آگاهی اقشار مردم از خطرات فضاهای مجازی هستیم، تصریح کرد:  طیف های مختلف نظیر سپاه، آموزش و پرورش و رسانه ها در این موضوع برای ارتقا سواد رسانه ای و اگاهی بخشی مردم درگیر کنیم.

سرهنگ شاکرمی، با بیان اینکه مهمترین مساله در رسانه و خبر صداقت است که به ثانیه تغییر می کند، یادآور شد: اصحاب رسانه، مجموعه تاثیر گذار و پیش برنده در استان هستند و دین محوری و رعایت انصاف باید محور کار انها باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه رسانه ها باید  گفتمانی را پیش ببرند که اصل آن ولایت فقیه باشد، تصریح کرد: نیاز است که رسانه ها روی محتوا بیشتر کار کنند و با تشکیل اتاق فکر باید نسبت به تشکیل آن اقدام شود.

سرهنگ شاکرمی، بیان کرد : دروغ پراکنی، شایعه پراکنی، شبهه افکنی و گسترش فحشا و‌منکرات از اسیب های فضای مجازی است که نیاز است رسانه ها با صداقت و انصاف به اگاهی بخشی به مردم اقدام کنند.

وی، در ادامه به تلاش های استاندار در بحث اربعین اشاره کرد و گفت : اربعین در بالاترین جایگاه اعتقادات ما وجود دارد که با انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما فیلم و اثر مهم و هدفمند و اثرگذار در سطح کشور پخش شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در پایان از بسیج رسانه خواست که در این موضوع هم فعالیت اثرگذار داشته باشند.

 

ارسال نظرات