عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ که مدعی است ۷ تلریون دلار در منطقه هزینه کرده است باید به صورت مخفیانه و با تدابیر امنیتی شدید وارد کشور عراق برای دیدار با نیرو‌های خود شود، ولی وزیر امور خارجه ما خیلی راحت و در کمال احترام چند روز را در عراق اقامت می‌گزیند.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۱۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر محمد حسین صفار هرندی در همایش تبیین گام دوم انقلاب که به همت معاونت سیاسی نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) و با حضور آحاد مردم شهرستان، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان، نیرو‌های نظامی وانتظامی و مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: سن چهل سالگی سن احتیاط است، اما در مورد انقلاب مشاهده می‌شود که رفتار‌های با نشاط و سرزنده در آن می‌بینیم. وقتی انقلاب تبدیل به نظام می‌شود از حالت نشاط خارج می‌شود و خیلی‌ها بعد از انقلاب این دفتر را می‌بندند و کنار می‌گذارند و می‌گویند نیازی به این کار نیست و وقتی دفتر انقلاب بسته شود ما از اهداف آن دور می‌شویم. اگر قرار باشد که ما همه ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته را حذف کنیم و با یک دید دیگر به آینده نگاه کنیم انقلاب از مسیر خود دور می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب بیانیه می‌نویسند یعنی موضوعی را روشن می‌کنند یعنی می‌خواهند بگویند بابت این چهل سالی که گذشت آیا ضرر کردیم؟ در بخش نخست بیانیه مقام معظم رهبری تبیینی در مورد این مسئله دارند که می‌فرمایند ما بابت این چهل سال ضرر نکردیم و به نکاتی در این خصوص اشاره کردند یکی از نکات این است که ما امروز خودمان را با چهل سال گذشته خود مقایسه نمی‌کنیم بلکه خودمان را با سایر کشور‌های دیگر مقایسه می‌کنیم مثلا رتبه علمی ایران ۱۶ جهان است یعنی ۱۸۰ کشور بعد از ایران قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: سرعت رشد علم در ایران نسبت به جهان ۱۱ برابر است، در زمینه اقتصاد که امروزه مردم ما به آن اعتراض هم دارند رتبه ۱۸ جهان را دارا هستیم. در رتبه نظامی بین کشور‌های جهان رتبه ۱۳ جهان و به استناد دیگری رتبه ۷ جهان هستیم که این اقتدار نظامی ما را می‌رساند.

دکتر صفار هرندی گفت: امروزه مشاهده می‌کنیم ترامپ که مدعی است ۷ تلریون دلار در منطقه هزینه کرده است باید به صورت مخفیانه و با تدابیر امنیتی شدید وارد کشور عراق برای دیدار با نیرو‌های خود شود، ولی وزیر امور خارجه ما خیلی راحت و در کمال احترام چند روز را در عراق اقامت می‌گزیند.

وی اظهار کرد: امروزه وقتی خبر تولید یک توربین ایرانی که برای نصب در داخل نیروگاه برق رسانه‌ای می‌شود آن وقت تمام دنیا می‌فهمند که ایران در چه جایگاهی قرار دارد. ویا هنگامی که کشور ونزوئلا برای ساخت خانه و مسکن رو به شرکت‌های ایرانی می‌آورد مفهوم اقتدار و قدرت نمایان می‌شود.

وی ابراز داشت: نگاه ما امروز باید یک نگاه جهادی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که فرمودند مسن‌تر‌ها عرصه را برای جوانان باز کنند و فرصت را در اختیار آنان قرار دهند و تجربیات خود را در اختیار جوانان بگذارند که نتیجه این اعتماد پالایشگاه ستاره خلیج فارس می‌شود که ما را از تولید بنزین خودکفا کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فتوحات بزرگتر در راه است و جوانان با حفظ حرمت بزرگتر‌ها از تجربیات آنان در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها