خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه بانک اطلاعات املاک و موقوفات در قزوین/وقف، بازتاب برکات الهی

حجت الاسلام مفیدی کیا گفت: وقتی کسی که دارای سرمایه یا نعمتی است و آن را در مسیر وقف قرار می دهد، هم از ثواب اخروی و هم موقعیت اجتماعی برخوردار شده و آن نعمت به این صورت بروز پیدا می کند و در واقع وقف ، بازتاب برکات الهی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۱۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگاه آموزشی سامانه بانک اطلاعات املاک، اسناد و موقوفات امروز با حضور کارشناسان امور حقوقی، دفتر فنی مهندسی عمران و دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر استانهای تهران، البرز، قم، قزوین و مرکزی، به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین در این کارگاه آموزشی بیان کرد: خداوند دوست دارد وقتی بنده ای از نعمات مادی در این دنیا برخوردار می شود، آن نعمت را به دیگر بندگان نیز ببخشد که در کشور ما این کار از راههای زیادی از جمله وقف انجام می شود.

وی گفت:وقتی کسی که دارای سرمایه یا نعمتی است و آن را در مسیر وقف قرار می دهد، هم از ثواب اخروی و هم موقعیت اجتماعی برخوردار شده و آن نعمت به این صورت بروز پیدا می کند و در واقع وقف ، بازتاب برکات الهی در جامعه است.

حجت الاسلام مفیدی کیا با اشاره به اهمیت وقف اظهار کرد: خداوند دوست ندارد بنده ای خودش را به فقر بزند که متاسفانه امروز، این روش برخی سرمایه داران شده که این موضوع از سوی خداوند به شدت مذموم است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد:این اموضوع در گذشته کمتر نمود داشت و کسی که از امکانات یا سرمایه ای برخوردار بود معمولا موقوفاتش هم زیاد بود. یعنی از این طریق هم نعمت خداوند را شکر می کرد و هم خدماتی به مردم ارائه می داد.

1010/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار