خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:

میزان مشارکت‌های مردمی در آذربایجان غربی 35 درصد افزایش یافته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: میزان مشارکت‌های مردمی در آذربایجان غربی 35 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۱۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عزیز سهندی عصر امروز در نشست خبری که سالن جلسات کمیته امام خمینی استان تشکیل شد، اظهار کرد: علی رغم اینکه اقشار مختلف مردم هم اکنون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی با این همه میزان مشارکت‌های مردمی افزایش 35 درصدی داشته است.

وی به توزیع 400 هزار پاکت در مدارس استان برای جمع‌آوری هدایای نقدی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: اقشار مختلف مردم از یک ماه گذشته به پیشواز جشن نیکوکاری رفته‌اند، به طوری که در این مدت به ارزش 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هدیه نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به 1 میلیارد و 500 میلیون تومان عیدانه دولت برای 3 هزار دانش آموز مناطق مرزی استان اشاره کرد و بیان داشت: برای هر دانش آموز مبلغی به میزان 500 هزار تومان تخصیص یافته است.

سهندی اضافه کرد: در بهمن ماه امسال برای 8 هزار و 500 خانواده مبلغی به میزان 500 هزار تومان توسط استانداری واریز شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی امسال مضاعف شده، این مبلغ به حساب خانوارها واریز شد، همچنین متاسفانه امسال جمعیت زیرپوشش کمیته امداد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به سمت مکانیزه کردن خدمات حرکت می‌کند، ادامه داد: راه اندازی اپلیکیشن سنا و سکه، اعلام شماره حساب بانکی، تلفن ثابت 0968777 در این راستا صورت گرفته است، اظهار کرد: با فرهنگ‌سازی پرداخت کمک‌ها به روش فوق‌الذکر، هدایای نقدی در فضای ایمن و سریع به دست نیازمند می‌رسد.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال 3 هزار و 800 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد و 500 میلیون تومان در مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات