فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از اعزام دانش آموزان فارسانی به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: 310 نفر از بانوان اين شهرستان در قالب کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي شمال غرب کشور اعزام شدند .

سرهنگ یزدانی تصريح کرد: اين دانش آموزان در قالب يک کاروان متشکل از 7دستگاه اتوبوس به مدت 3 شبانه روز عازم مناطق عملياتي جنوب کشور شدند و از مناطق عملياتي شلمچه، خرمشهر و يادمان فتح المبين  بازدید خواهند کرد.

وي خاطرنشان کرد: يکي  از اهداف اعزام کاروان هاي راهيان نور تجديد ميثاق دانش آموزان با آرمان هاي امام راحل و شهداي انقلاب و جنگ تحميلي بوده و در اين سفر مقدس دانش آموزان اعزامي با بازديد از مناطق جنگي در جنوب کشور در برنامه هاي مختلف فرهنگي و عقيدتي شرکت مي کنند.

  سرهنگ یزدانی به تاثيرات اردوي راهيان نور اشاره کرد و گفت: راهيان نور به طور قطع مي تواند راهي باشد از تاريکي هاي ذهني به سوي نور و روشنايي و دانش آموزان باید بدانند که اين سفر، سفر عشق است. اين اردو زمينه ساز  آشنايي و ارتقاء نگرش ما دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان هاي والاي شهيدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات