معاون امور خواهران بسیج اساتید کشور، در همایش بررسی سیره‌ی حضرت زهرا (س) و نقش کارآمد زنان در انقلاب اسلامی ایران گفت؛ اساتید بسیجی به عنوان فرماندهان جنگ نرم همواره در راستای فرامین مقام عظمای ولایت گام برداشته‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۹۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، همایش گرامیداشت مقام شامخ زن با بررسی سیره‌ی حضرت زهرا (س) و نقش کارآمد زنان در انقلاب اسلامی ایران با سخنرانی دکتر نیره قوی معاون امور خواهران سازمان بسیج اساتید کشور و با حضور جمعی از بسیجیان و کارکنان دانشگاه خوارزمی و بسیج اساتید استان البرز در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد.

دکتر نیره قوی در این همایش ضمن بیان فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت؛ اساتید بسیجی به عنوان فرماندهان جنگ نرم همواره در راستای فرامین مقام عظمای ولایت گام برداشته‌اند و سازمان بسیج اساتید بسترهای آنرا فراهم آورده است.

ایشان افزود: سازمان بسیج اساتید کشور از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب حمایت می‌نماید و آنرا به عنوان سند بالا دستی در دستور برنامه‌های خود قرار داده است و از کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها نیز می‌خواهد زمینه آنرا برای اساتید دلسوز و متدین و بسیجی در جهت تحقق انتظارات معظم له در برنامه‌های مختلف فراهم آورند.

 

ارسال نظرات