اعلام فراخوان آثار رسانه‌ای با موضوع " رسانه و شهدا " در کردستان

اصغر عبدی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان کردستان از فراخوان آثار رسانه‌ای با موضوع " رسانه و شهدا " خبر داد و اظهار داشت: بخش‌های این فراخوان در حوزه‌ی مستند، سر مقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، فیلم خبری، خبر، عکس نوشته، موشن گرافی، گزارش میدانی، ویژه نامه وشعر می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۴۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اصغر عبدی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان با اعلام فراخوان آثار رسانه‌ای با موضوع " رسانه و شهدا " اظهار داشت: بخش‌های این فراخوان در حوزه‌ی مستند، سر مقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، فیلم خبری، خبر، عکس نوشته، موشن گرافی، گزارش میدانی، ویژه نامه وشعر می‌باشد.

وی گفت: محور‌های فراخوان در موضوعات زندگی نامه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهید و امنیت، شهید و وحدت و همدلی، شهید و استکبار ستیزی، شهید و ولایت مداری، سیره و روش زندگی شهدا می‌باشد.

وی افزود: مهلت تولید آثار از تاریخ ۱۵/۱۲/ ۹۷ لغایت دو روز بعد از اجلاسیه سال ۹۸ و همچنین مهلت آثار تا ده روز بعد از اجلاسیه نهایی خواهد بود که مشخصات آثار باید تولیدی بوده و در یکی از رسانه‌ها (مطبوعات) خبرگزاری، سایت و کانال‌های خبری درج شده باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات