خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مقاومت و مشارکت مردم همواره بزرگترين حامي و پشتيبان نظام بوده است، گفت: امروز در هر دو جبهه امنيتي و اقتصادي در حال جنگ و مبارزه با استکبار جهاني هستيم.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۸۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد صادق معتمديان استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم شهر قهستان اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامي در هر دو جبهه امنيتي و اقتصادي در حال جنگ و مبارزه با استکبار جهاني هستيم.

وی مقاومت و مشارکت مردم را بزرگترين حامي و پشتيبان نظام  دانست و افزود: همانگونه كه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و در مقاطع سخت و حساس انقلاب، حضور و مشاركت مردم ضامن پيروزي بوده است اميدواريم با عبور از شرايط حساس فعلي با مشاركت مردم به قله هاي موفقيت كه در انتظار ملت است، دست یابیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ايران در منطقه در بسياري از زمينه ها جزو کشورهاي برتر است، افزود: بايد اين موقعيت را حفظ و تقويت کرده و در راستاي توسعه كمي و كيفي موفقيت هاي پيش رو تلاش كنیم.

معتمدیان تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلای اسلامی  خدمات و اقدامات بسيار ارزشمندي به مردم خصوصاً مناطق محروم و كم برخوردار ارائه شده كه با قبل از انقلاب قابل مقايسه نيست.

وی با اشاره  به فرمایش مقام معظم رهبری که اکنون درگير جنگ اقتصادي هستيم و محدوديت هايي نيز ايجاد مي گردد، افزود: ايران اسلامي با ظرفيت هاي بي نظيري که در حوزه هاي مختلف دارد خواهد توانست از اين پيچ تاريخي نيز عبور کرده و به اهداف بلند خود دست یابد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه در رژیم منحوس پهلوی نگاه بسيار بدي به مناطق دور افتاده حاکم بود و بخشي از عقب ماندگي هايي که امروز در اين منطقه شاهد هستیم مربوط به همان نگاه است.

معتمدیان  با بیان اینکه امروز جنس مطالبات مردم ما با گذشته متفاوت شده است، افزود: اين امر بيان گر توجه ويژه نظام و انقلاب اسلامي به مردم خصوصاً در مناطق محروم و روستايي است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام روستاهاي بالاي ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: امسال تمامي شهرهاي استان از نعمت گاز برخوردار شدند و براي ۴۰ درصد از روستاهاي استان که فاقد گاز هستند در يک برنامه زمان بندي مشخص تلاش خواهيم كرد تا پايان دولت دوازدهم همه آنها از گاز برخوردار شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبي جزو ۴ استاني است که در بودجه ۹۸ اعتبار خاص گرفته و به طور ويژه مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در حوزه پوشش مخابراتي، اينترنت پرسرعت و نيز تلفن ثابت و همراه برنامه هاي خوبي در دست اقدام داريم.

معتمدیان به برنامه های دولت در استان در حوزه افزایش ضريب شبکه هاي تلويزيوني اشاره کرد و گفت: تا ۲ ماه آينده ۴ روستا از توابع شهرستان درميان تحت پوشش شبکه هاي ديجيتال تلويزيوني قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه خشکسالي هاي ۲۰ ساله مشكلات جدي براي مردم خصوصاً كشاورزان و دامداران ايجاد كرده است، اظهار داشت: در زمينه تامين آب شرب مورد نياز در روستاهاي اين شهرستان در كوتاه مدت برنامه هاي مناسبي در دست اقدام داريم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برغم تمام محدودیت هایي که وجود دارد ، نظام جمهوري اسلامي به دليل نگاه ويژه اي که به مناطق کم برخوردار و مرزي دارد ، اولويت خود را بر كمك و توسعه زيرساخت ها در اين مناطق گذاشته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها