معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

اساتید دغدغه مند بسیجی، سکان داران کشتی پژوهش

دکتر زهرا جوانی پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دانشگاهیان و پژوهشگران در تکمیل و ارتقای مدل اسلامی ایرانی پیشرفت را مبنای طراحی فعالیت‌های معاونت خواهران عنوان کرد .
کد خبر: ۹۱۱۶۹۷۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نشست تخصصی با عنوان" زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنجاه ساله"، از حضور 120 استاد زن بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در ویژه برنامه روز زن  خبر داد.

دکتر زهرا جوانی معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دانشگاهیان و پژوهشگران در تکمیل و ارتقای مدل اسلامی ایرانی پیشرفت را مبنای طراحی فعالیت‌های معاونت خواهران عنوان کرد و مجموعه‌ای از فعالیت‌های مصوب سال ۹۸ این معاونت را  تشریح نمود.

ایشان هم اندیشی اساتید دغدغه‌مند بسیجی به عنوان سکان‌داران کشتی پژوهش را اولویت استاد بسیجی مطرح کرد و افزود تا توان جسمی و قدرت فکری داریم موظف به ادای دین به انقلاب و رهبر هستیم و خواهیم بود. 

دکتر شبابی، رییس کلینیک‌های حقوقی زنان و خانواده با محوریت "زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنجاه ساله" به بررسی بندهایی از سند بالا دستی پیشرفت پنجاه ساله پرداخت و گفت: این سند در ۵۴ گام تعریف شده است که بند ۴۱ آن به صورت اختصاصی به پیشرفت حوزه زنان در جامعه اشاره شده است. بخشی از اعتلای منزلت و حقوق زن در جامعه بر عهده دانشجویان و اساتید است.

ایشان به اهمیت کاربرد واژه کلیدی پیشرفت توسط مقام معظم رهبری در این سند پرداخت و اظهار داشت: از کلمه پیشرفت استفاده کردند و نه کلمات رشد و توسعه، چراکه رشد و توسعه از شاخص‌های کمی و کیفی هستند و بر پایه سود و منفعت استوار است.

دکتر عصمت سوادی، قائم مقام مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در این نشست گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی زنان و خانواده، دکتر زنان در نهاد جمهوری اسلامی، کمیسیون زنان در قوه قضاییه، کمیته فقه حقوق زنان در کشور، کمیته بانوان در وزارت کشور و دفتر مشاوره امور زنان از جمله نهادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی تاسیس شده، این امر در جمهوری اسلامی خود نشان دهنده اهمیت زنان است.

در این مراسم از دکتر شمس الملوک مشایخی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، همسر شهید پر افتخار دفاع مقدس و نیز خانم صدر زاده همسر دانشجوی شهید مدافع حرم به عنوان نمادی از خانواده بزرگ شهدای دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

 

اساتید دغدغه مند بسیجی سکان داران کشتی پژوهش

اساتید دغدغه مند بسیجی سکان داران کشتی پژوهش

اساتید دغدغه مند بسیجی سکان داران کشتی پژوهش

اساتید دغدغه مند بسیجی سکان داران کشتی پژوهش

ارسال نظرات