قاسمی با اشاره به حرفه‌آموزی در بخش‌های مختلف بیان داشت: داشتن مهارت امروزه یکی از نیازهای مهم جامعه است و باید در حوزه بانوان هم حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی با قوت دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۷۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امور بانوان و خانواده استانداری براساس شیوه نامه‌های ابلاغ شده فعالیت می‌کند و اقدامات ابتکاری در راستای صیانت از تهیه سند ارتقای وضعیت بانوان در مازندرانخانواده دارد.

سمیه قاسمی طوسی اظهار کرد: همه تلاش ما برای توانمندسازی بانوان و استفاده از ظرفیت‌های نهفته این قشر در امورات مختلف جامعه است.

وی افزود: تلاش برای ارتقای استفاده از توان و ظرفیت بانوان در جامعه باید به دور از نگاه سیاسی دنبال شود و توانمندی‌های واقعی بانوان به جامعه نشان داده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه اشتغال از دغدغه‌های جدی اقشار مختلف و بانوان است؛ یادآور شد: در این بخش تلاش داریم تا با توسعه کارآفرینی و اشتغال خانگی برای توسعه اشتغال در این بخش تلاش شود.

قاسمی‌طوسی اضافه کرد: باید بسترهای فعالیت بانوان در جامعه فراهم و همه ما برای سرعت‌بخشی در این حوزه‌ها وارد عمل شویم.

وی با اشاره به حرفه‌آموزی در بخش‌های مختلف بیان داشت: داشتن مهارت امروزه یکی از نیازهای مهم جامعه است و باید در حوزه بانوان هم حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی با قوت دنبال شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: شرایط اقتصادی امروز به گونه‌ای است که باید همه با هم برای رفع این مشکلات وارد عمل شده و تلاش کنیم و بانوان هم با توجه به فراهم شدن زمینه‌های لازم برای اشتغال خانگی و توسعه این اشتغال در اقتصاد اثرگذار باشند.

طوسی با اشاره به تهیه سند ارتقاء وضعیت امور بانوان مازندران گفت: این سند با حفظ تحکیم بنیان خانواده در بخش‌های مختلف تهیه شده است.

فرماندار بهشهر نیز اظهار کرد: انقلاب ما در قبل و بعد از انقلاب و دوران مختلف با همراهی بانوان در کنار مردان این سرزمین به این جایگاه رسیده است و بانوان همواره در کنار مردان و گاهی جلوتر از آنان بودند و باید قدردان بود.

هادی خنجری افزود: نام ایران به دلیل مجاهدت خانواده‌های شهدا در جهان تلالو می‌کند و باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

وی گفت: تلاش برای پاسداشت مقام بزرگ مادر و زن از مسائل مهم در جامعه است و باید بدانیم وظیفه‌ای که همسران و مادران شهدا برعهده داشتند کمتر از شهدا نبود.

این مراسم به همت فرمانداری‌های شرق مازندران و شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه و با میزبانی فرمانداری شهرستان بهشهر در سالن ارشاد بهشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها