با حضور ورزشکاران ۵ استان؛

مسابقات موتور کراس در سرخه برگزار می شود

مسابقات موتور کراس با میزبانی از ورزشکاران ۵ استان در سرخه برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۱۶۹۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسابقات موتور کراس با حضور ورزشکاران 5 استان به میزبانی شهرستان سرخه برگزار می شود.
علی جمال، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سرخه با اشاره به برگزاری مسابقات موتور کراس در سرخه گفت: مسابقات موتور کراس سرخه در روز جمعه ساعت 10صبح هفدهم اسفند، همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) و با حضور موتور سواران استان سمنان، تهران، البرز، مازندران و خراسان برگزار می شود.
علی جمال با اشاره به اینکه 30 ورزشکار برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند گفت: این مسابقات در کلاس‌های 250 cc و 450 cc برای جوانان و کلاس‌های 250 cc و 450 cc برای پیشکسوتان برگزار می شود.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سرخه بیان کرد: این مسابقات با همکاری نیروی انتظامی، سپاه سرخه، سازمان هلال احمر، شهرداری و شورای شهر سرخه، پلیس راهور و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هیئت موتورسواری شهرستان سرخه از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان سرخه بهترین پیست موتور کراس استان سمنان را به خود اختصاص داده و دارای 12 موتورسوار فعال است.
علی جمال تصریح کرد: شهرستان سرخه هنوز یک خوابگاه ورزشی ندارد که ما بتوانیم میزبانی مسابقات مهم را بگیریم در مورد مسائل مالی هم مورد حمایت قرار نمی گیریم و جهت برگزاری این مسابقه دچار مشکلات مالی فراوانی هستیم از مسئولین خواهشمندیم در حل این مشکلات مساعدت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار